Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One ui 7

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2024 05:17 PM)
519 Weergaven
Trofee
First Poster
Opties
Ik heb een samsung galaxy a14 
Maar weet niet hoe ik de nieuwe update one ui 7 kan instaleren kan iemand me helpen?
7 Antwoorden
guydieos
Pioneer
Opties
naar instellingen dan scrollen naar onder tot aan software update ziet staan open en controle doen
guydieos
Pioneer
Opties
one ui 7 is op komst maar nog niet voor direct op de a14 geduld
guydieos
Pioneer
Opties
nu is dit one ui 6.1 je kunt ook controle doen op beveleging pakt dat staat bij info telefoon heel beneden in instellingen op tikken dan scrollen tot aan de software opdate dat open en geziet dan controle op update op tikken doe i zijn controle op beveleging pakt die twee punten regelmatig controle doen
guydieos
Pioneer
Opties
laat iets weten of je dit gevonden hebt
0 Likes
Jakke-Dj
Journeyman
Opties
En voor S24 ULTRA 512GB?! Ik d8 dat die al lang uitgerold was voor de S24 ultra's?!?
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Logisch dat je hem niet installeren kunt. Samsung België doet reeds jaren niet mee aan BETA One UI updates. Je moet wachten op de stabiele versie
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hoi allemaal! Zoals @guydieos al aangeeft, is de Android 15 upgrade met de bijbehorende One UI 7 voor Samsung toestellen nog niet uitgerold. De software wordt op dit moment nog volop getest door Google. De verwachting is dat het in het eerste kwartaal van 2025 uitgerold zal worden, maar dit kan natuurlijk ook later zijn. Dus schrik niet als je de update nog niet kunt vinden, hij is namelijk nog niet beschikbaar. En zoals @guydieos ook aangeeft, kun je op deze manier controleren op updates: Instellingen >> scroll helemaal naar beneden tot je "Softwareupdate" ziet staan >> Druk op "Downloaden en installeren". Het toestel zoekt nu naar eventueel beschikbare updates. Indien er een update beschikbaar is, kun je 'm downloaden en installeren. Zo niet, dan krijg je een melding te zien met "Uw software us up-to-date" met daarin de informatie van de laatste update. Mocht er iemand vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!

^Laurens