op 21-11-2021 06:47 PM
Goedenavond.
Ik ben bezig geweest om op de telefoons binnen ons gezin noodnummers toe te voegen, de zgn ICE nummers, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb gegoogeld en daar vind ik wel de stappen, via het vergrendelscherm en dan daar een ICE toevoegen, maar dit werkt niet.
Dit probleem heb ik op mijn telefoon, de A32 5g, de telefoon van mijn zoon de A50 en de telefoon van mijn man de A51.
Wie kan ons helpen zodat dit wel lukt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-11-2021 10:47 AM
Wat krijg je niet voor elkaar? Het toevoegen van de nummers of het tevoorschijn halen vanaf je vergrendelscherm? Als je op je vergrendelscherm op noodoproep klikt onderin zie je bovenin de noodcontacten staan. Je kunt deze trouwens ook toevoegen door naar Contacten app te gaan > Klik op je profiel en dan onderaan Contacten voor noodgevallen.
op 22-11-2021 02:53 PM
Goedemiddag.
Nou na lang prutsen en zoeken is het gelukt.
Het blijkt dus dat voor de methode via het vergrendelscherm de nummers op de telefoon moeten staan, en niet alleen op de simkaart. Dus dat gedaan, en nu Werkt het wel..
Bedankt voor de hulp..
op 22-11-2021 09:48 AM
op 22-11-2021 09:53 AM
Bedankt voor het antwoord, maar helaas.. Op geen van de 3 telefoons werkt dit.
Al meerdere malen geprobeerd, inclusief opnieuw opstarten, maar we krijgen het niet voor elkaar...
op 22-11-2021 10:47 AM
Wat krijg je niet voor elkaar? Het toevoegen van de nummers of het tevoorschijn halen vanaf je vergrendelscherm? Als je op je vergrendelscherm op noodoproep klikt onderin zie je bovenin de noodcontacten staan. Je kunt deze trouwens ook toevoegen door naar Contacten app te gaan > Klik op je profiel en dan onderaan Contacten voor noodgevallen.
op 22-11-2021 10:52 AM
Ik weer hoe ik va uit het vergrendelscherm naar de contacten kan gaan. En het nummer kan toevoegen. Maar het nummer wordt niet opgeslagen..
Ik ga naar contacten, dan naar groepen, contacten voor noodnummers, en dan wil ik nummers toevoegen, en dan opslaan en opslaan.. Maar ze slaan niks op.. Dat is nou net het probleem.. Hoe ik nnummers moet toevoegen weet ik wel.. Maar waarom het niet opgeslagen wordt, vind ik raar.. En als het nu alleen op mijn eigen toestel is, maar zowel mijn ma als mijn zoon hebben hetzelfde probleem..
op 22-11-2021 11:05 AM
op 22-11-2021 02:30 PM
op 22-11-2021 02:53 PM
Goedemiddag.
Nou na lang prutsen en zoeken is het gelukt.
Het blijkt dus dat voor de methode via het vergrendelscherm de nummers op de telefoon moeten staan, en niet alleen op de simkaart. Dus dat gedaan, en nu Werkt het wel..
Bedankt voor de hulp..
op 23-11-2021 09:03 AM
op 19-03-2023 12:57 PM