Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Noodnummer (ICE) Toevoegen

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2021 06:47 PM)
6951 Weergaven
Ingrido77
Apprentice
Opties

Goedenavond.

Ik ben bezig geweest om op de telefoons binnen ons gezin noodnummers toe te voegen, de zgn ICE nummers, maar ik krijg het niet voor elkaar. 

Ik heb gegoogeld en daar vind ik wel de stappen, via het vergrendelscherm en dan daar een ICE toevoegen, maar dit werkt niet.

Dit probleem heb ik op mijn telefoon, de A32 5g, de telefoon van mijn zoon de A50 en de telefoon van mijn man de A51.

Wie kan ons helpen zodat dit wel lukt?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat krijg je niet voor elkaar? Het toevoegen van de nummers of het tevoorschijn halen vanaf je vergrendelscherm? Als je op je vergrendelscherm op noodoproep klikt onderin zie je bovenin de noodcontacten staan. Je kunt deze trouwens ook toevoegen door naar Contacten app te gaan > Klik op je profiel en dan onderaan Contacten voor noodgevallen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ingrido77
Apprentice
Opties

Goedemiddag.

Nou na lang prutsen en zoeken is het gelukt.

Het blijkt dus dat voor de methode via het vergrendelscherm de nummers op de telefoon moeten staan, en niet alleen op de simkaart. Dus dat gedaan, en nu Werkt het wel..

Bedankt voor de hulp..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Open de contacten app > 3 streepjes links > Groepen > Contacten voor noodgevallen 

0 Likes
Ingrido77
Apprentice
Opties

Bedankt voor het antwoord, maar helaas.. Op geen van de 3 telefoons werkt dit. 

Al meerdere malen geprobeerd, inclusief opnieuw opstarten, maar we krijgen het niet voor elkaar...

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat krijg je niet voor elkaar? Het toevoegen van de nummers of het tevoorschijn halen vanaf je vergrendelscherm? Als je op je vergrendelscherm op noodoproep klikt onderin zie je bovenin de noodcontacten staan. Je kunt deze trouwens ook toevoegen door naar Contacten app te gaan > Klik op je profiel en dan onderaan Contacten voor noodgevallen.

0 Likes
Ingrido77
Apprentice
Opties

Ik weer hoe ik va uit het vergrendelscherm  naar de contacten kan gaan. En het nummer kan toevoegen. Maar het nummer wordt niet opgeslagen..  

Ik ga naar contacten, dan naar groepen, contacten voor noodnummers, en dan wil ik nummers toevoegen, en dan opslaan en opslaan.. Maar ze slaan niks op.. Dat is nou net het probleem.. Hoe ik nnummers moet toevoegen weet ik wel.. Maar waarom het niet opgeslagen wordt, vind ik raar.. En als het nu alleen op mijn eigen toestel is, maar zowel mijn ma  als mijn zoon hebben hetzelfde probleem.. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat is wel vreemd want op mijn telefoon werkt het wel gewoon. Probeer eens een contact op te slaan onder je Google account, sowieso handig om alles daar op te slaan want dan maakt hij ook een backup ervan.

0 Likes
Carbro
First Poster
Opties
Bij mij werkte dit: ga naar het desbetreffende contact, klik op de foto ( ook als die er niet is) dan op de 2 poppetjes en dan toevoegen contact voor noodgevallen. ( samsung galaxy a70)
0 Likes
Oplossing
Ingrido77
Apprentice
Opties

Goedemiddag.

Nou na lang prutsen en zoeken is het gelukt.

Het blijkt dus dat voor de methode via het vergrendelscherm de nummers op de telefoon moeten staan, en niet alleen op de simkaart. Dus dat gedaan, en nu Werkt het wel..

Bedankt voor de hulp..

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ja of op Google, zoals ik eerder zei is dat de beste oplossing om ook in geval van een kapotte telefoon je nummers wel ergens bewaard te hebben. Gelukkig werkt het nu.

0 Likes
jadeh
First Poster
Opties
Ik heb ook een probleem als ik op mijn vergrendelscherm op noodoproep klik komen de contacten van ice niet tevoorschijn maar heb ze wel toegevoegd iemand een oplossing?
0 Likes