Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na Reset veilige modus en vliegtuigstand

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2022 07:06 PM)
2012 Weergaven
Mojano
Explorer
Opties

Hoi.

Mijn galaxy a 40 ging vanmiddag (na opnieuw opstarten) opstarten in veilige modus en vliegtuigwrak. Na een paar keer opnieuw heb ik een harde reset gedaan ook nu weer opgestart in veiligemodus en vliegtuigstand. 

Als ik de veilige modus uitschakel gaat de telefoon opnieuw opstarten, weer in veilige modus..... kom hier dus niet uit.

Is de telefoon kaduuk of weet iemand een oplossing?

GroetjesMonique

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je vlakbij een service center woont kan je het toestel daar laten flashen. Zodat de software er goed opstaat weer. https://www.samsung.com/nl/servicecenter/

Anders aanmelden voor reparatie, geheugen kan ook defect zijn. https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/mobile/#/StepDevice

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
helpat
Journeyman
Opties
dank je voor je bericht...ik heb nogmaals gewoin backup teruggezet, maar volledig....Telefoon niet meer uutgezet en hij doet het reeds 27 uur zonder melding.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je vlakbij een service center woont kan je het toestel daar laten flashen. Zodat de software er goed opstaat weer. https://www.samsung.com/nl/servicecenter/

Anders aanmelden voor reparatie, geheugen kan ook defect zijn. https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/mobile/#/StepDevice

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mojano. goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk erg onhandig. Heb je je telefoon via de het menu teruggezet?

Ook via een knoppen combinatie kan je je telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kijk hier voor meer informatie: Hoe reset ik mijn Samsung smartphone of tablet terug naar fabrieksinstelling? | Samsung Nederland

Wanneer je de telefoon aan een computer koppelt heb je ook de mogelijkheid om via Smart Switch een recovery uit te voeren.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
helpat
Journeyman
Opties
Hallo, ik heb dit probleem ookmet de A6. Harde reset gedaan/terug naar fabrieksinstellingen. Ninnen1 dag weer zelfde probleem. Please wat te doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @helpat, goedemorgen.

Heb je na de reset ook een back-up teruggezet op jouw telefoon? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

Oplossing
helpat
Journeyman
Opties
dank je voor je bericht...ik heb nogmaals gewoin backup teruggezet, maar volledig....Telefoon niet meer uutgezet en hij doet het reeds 27 uur zonder melding.
0 Likes
helpat
Journeyman
Opties
waarom apps 1 voor 1?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat fijn om te lezen dat het hierdoor vooralsnog is opgelost 😇 Houd je ons verder op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
helpat
Journeyman
Opties
Het blijft goed gaan totdat de telefoon wordt uutgeschakeld. Bewust een aantal dagen niet gedaan. Zondag uutgezet en na opstarten weer hetzelfde probleem. Er staan alleen maar de standaard zaken op de telefoon, ook bewust voor gekozen ivm testen. Echter dit maakt geen verschil. Iemand een idee??
0 Likes
helpat
Journeyman
Opties
nou....eindelijk ontdekt waar het probleem zat....Er is recent een nieuwe hoes omheen gekomen, die eigelijk niet ervoor bestemd was met als gevolg dat de volumeknoppen bleven ingedrukt. Dit met als gevolg dat ie op vliegtuigstsnd ging en tevens veilige modus activeerde...Al met al niks aan de hand, maar meer een kwestie van dommigheid
0 Likes