Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Microfoon niet bruikbaar in google maps

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2023 01:11 PM)
871 Weergaven
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Samsung Galaxy A52s5G 
Hallo, ik heb sinds kort Google maps dagelijks nodig voor mijn werk, maar ik kan de microfoon niet gebruiken voor de invoer van mijn bestemming en ik weet dat dat scheelde in tijd maar het werkt niet. Ik heb hem vergeleken met een oudere mobiel maar zie geen verschil in de instellingen voor zover er overeenkomsten zijn. Als ik op de microfoon knop druk krijg ik het resultaat van bijgevoegde foto heeft er iemand tips. 

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Goeden morgen op deze laatste dag van 2023. Ik denk dat mijn probleem is opgelost. Mijn microfoon reageerd weer op stemverzoeken ( voor invoeren van de bestemming en het plannen erheen) ik heb de telefoon terug naar fabrieks instellingen gereset was even doorbijten maar volgens mij is het gelukt. Ik heb het gisteren " getest" en hij luisterd en voert uit. Allemaal een gelukkig 2024 en dat we samen maar veel problemen met elkander kunnen oplossen.
Ik ben jullie dankbaar voor alle support en steun.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @SnArF2576 ,

Probeer dit eens: 

Instellingen > Apps > Google Maps > Opslag > Cache en gegevens wissen. Daarna Maps starten, alles doorlopen en weer op het microfoontje klikken. Ik kreeg eerst een melding of ik de microfoon wou toestaan en hierna werkt het bij mij. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
SnArF2576
Pathfinder
Opties
dank voor jouw snelle reactie ik heb dat reeds geprobeerd en ook heb ik alle updates verwijderd en opnieuw geüpdatet.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @SnArF2576, wat heb je zelf al allemaal geprobeerd? Had je al een Soft Reset gedaan?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Die heb ik inmiddels ook gedaan, maar ik zie geen resultaat. Mijn microfoon doet niks in de Google Maps app.
De microfoon doet het goed met telefoongesprekken en bij bellen via What's app en bij de assistent doet de microfoon het wel ook kan ik via de assistent BV wel zeggen : ik wil naar lelystad Wold 23 18 en dan start Maps op en gaat aan het werk. Maar in Maps als de App is opgestart kan ik niet de microfoon gebruiken om een bestemming in te geven.
0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Ik heb inmiddels een soft reset gedaan maar het maakt niks uit het probleem blijft
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Wat je dan kan doen is jouw microfoon eens testen via de Samsung Members app: Open de app -> Ondersteuning -> Diagnose telefoon. Hier kan je dan de Microfoon en andere functies testen.

Mocht hier niks uitkomen, kan dit wellicht aan de app liggen. Heb je dit al getest in de Veilige Modus? Het toestel zal dan worden gestart met alleen de standaard apps ingeschakeld: https://bit.ly/2JQrwvP

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Oplossing
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Goeden morgen op deze laatste dag van 2023. Ik denk dat mijn probleem is opgelost. Mijn microfoon reageerd weer op stemverzoeken ( voor invoeren van de bestemming en het plannen erheen) ik heb de telefoon terug naar fabrieks instellingen gereset was even doorbijten maar volgens mij is het gelukt. Ik heb het gisteren " getest" en hij luisterd en voert uit. Allemaal een gelukkig 2024 en dat we samen maar veel problemen met elkander kunnen oplossen.
Ik ben jullie dankbaar voor alle support en steun.
0 Likes
Wendies1977
First Poster
Opties

1000041387.jpg

 wist iemand hier de oplossing voor?? 

Behalve alles resetten 🤭

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Wendies1977,

Bedankt voor jouw bericht. Waar loop je precies tegen aan?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes