17-09-2024 09:06 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
Maandag een pakket besteld en deze zou volgende werkdag (dinsdag) geleverd worden. Als ontvanger, is het aan mij om aanwezig te zijn tijdens de verwachte bezorgtijd. Hier speciaal een dag voor vrij genomen, om er zeker van te zijn die te kunnen ontvangen (pakket is een cadeau dus van hoge waarde). Tot mijn verbazing krijg ik, circa 30 min na bevestigde aankomsttijd, een sms dat ik niet aanwezig was. Aangezien ik een videodeurbel heb, kan ik dus controleren of ik een bezorger heb gemist aan de deur. Dit blijkt echter niet het geval.
Na contact met Dynalogic, ibieden ze mij aan om het pakket de eerst volgende werkdag te leveren. Wanneer ik aangeef dat ik dan niet thuis ben, dreigen ze de order te annuleren. Na meerdere malen aan te geven na kantoor uren thuis te zijn, blijft de medewerker herhalen dat mijn tijdsvenster niet beschikbaar is.
na een uur heen en weer te appen (telefonisch zijn ze niet meer te bereiken) bieden ze mij totaal geen oplossing dan “we kunnen geen specifieke tijd afspreken”. Dit pakket heb ik donderdag aanstaande nodig. Ik ben dan ook niet te spreken over de afhandeling van mijn klacht. Waarom komen zie hier, na zoveel klachten, nog steeds mee weg.
17-09-2024 11:08 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
18-09-2024 01:16 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Dynalogic heeft dit ook een keer bij mij gedaan met een levering van een 65 inch tv die ik bij bol.com had gekocht. Bij aanschaf een bezorg dag uitgekozen en kreeg vrij snel bericht van hun dat ze zaterdags de tv kwamen brengen. In die week nog een paar keer een sms gehad waaronder ook nog 1 vrijdag avond laat met we komen morgen langs en dat ik morgen vroeg een bezorg indicatie zou krijgen. Ik blij naar bed, maar toen ik wakker werd was die blijdschap al gouw voor bij, wand ze kwamen niet. Kreeg de mededeling dat ze pas maandag zouden komen en als ik dan niet kon ik maar even contact moest gaan opnemen met hun. Ik bellen met wtf flikken jullie mij nou en dat ik die maandag niet kon en de rest van de week ook niet. Kreeg toen te horen dat ze hem dan gingen annuleren en terug gingen sturen naar Bol.com. Nou dat annuleren hebben ze wel gedaan, alleen die tv hebben ze denk ik gehouden, wand later bleek dat de tv ineens missing was.
18-09-2024 02:45 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Bedankt voor je reactie Patrick.
ik vond het inderdaad ook al gek hoe zij dit voor elkaar konden krijgen.
ik heb ook nog alle whatsapp gesprekken die plaats hebben gevonden met Dynalogic
hierbij het ordernummer:
NL240916-50036714
18-09-2024 02:51 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Als ik een beetje rond speur op internet, kom ik helaas veel van onze gevallen tegen. Dit is zelfs al een keer aan het licht gebracht bij het programma radar. Ik zou als aanbieder (samsung in deze) grote vraagtekens zetten bij zo een slordig transport bedrijf om mee samen te werken.
18-09-2024 07:23 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
20-12-2024 09:22 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Ik heb dit zooi net meegemaakt toen ik een Samsung Galaxy Tab S10 Ultra gisteren had besteld... en ik heb de hele ***** dag voor hier zitten te wachten en goed op mijn deurbel op te letten en ze zeggen na de tijd die ze constant aan het verlengen waren dat ze mij gemist hebben... ik heb HELEMAAL NIKS GEHOORD!!???!! ***** KLOOTZAKKEN ZIJN DEZE BEZORGERS! echt NIET MEER ZAL IK VANUIT SAMSUNG BESTELLEN!!
20-12-2024 09:43 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Ze zullen best nog wel goede dingen doen, anders zou je denken dat Samsung en andere bedrijven wel met een andere vervoerder in zee zouden gaan, alleen zie ik die goede dingen niet. Ook in mijn omgeving hoor ik alleen maar slechte dingen over ze, dus begrijp echt niet dat ze nog een bestaansrecht hebben.