Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen foto's sturen of ontvangen via SMS/MMS

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2020 08:02 PM)
7500 Weergaven
Mystic_Wafflez
First Poster
Opties

Hallo iedereen

Ik heb pas een Galaxy A21s gekocht. Voorlopig vind ik hem heel erg fijn en alles verloopt vlot maar er is één probleem.

Ik kan geen foto's versturen of ontvangen via SMS/MMS. Mijn mobiele netwerk is helemaal ingesteld. Ik zie veel dingen op het internet van mensen die een pijltje hebben en dan een icoontje hebben van een landschap om foto's te delen maar ik zie alleen maar een +. Ook heb ik geprobeerd om via de gallerij foto's te delen maar ik zie geen optie om via SMS of MMs te delen. 

Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Waarom zou je dit via MMS willen doen? Dat is al zo oud. Tegenwoordig heeft iedereen Whatsapp of Facebook Messenger of iets in die richting. 

Probeer deze app anders van Google: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.messaging&hl=nl&gl=US

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ldp0812
First Poster
Opties
Net geprobeerd, lukt ook niet
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Mystic_Wafflez, @ldp0812,

Deze functie is afhankelijk van jouw provider en zal enkel mogelijk zijn als zij daar de ondersteuning voor bieden. Omdat er tegenwoordig vele alternatieven zijn, zie je dit niet vaak meer terug als optie vanuit de provider. Wat ook meespeelt is dat er geen end to end vergrendeling op zit en daarmee niet veilig is. 

Naast apps via WiFi zoals WhatsApp, Facebook Messenger kan je ook via "Quick Share" bestanden delen met een apparaat in de buurt.

rsz-846676\
0 Likes