Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Instellen inlogcode mobiele telefoon en makkelijk openen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2025 09:55 AM)
103 Weergaven
Harry25
Pioneer
Opties

Beste dames en heren, 

Betreft type Samsung Galaxy A41 

Vragen: (Sorry voor mijn onkunde, last van mijn grijze haren.. ) 

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?

Hoe kan ik na het afsluiten van de mobiele telefoon weer makkelijk "inloggen".  Tot op heden als ik de mobiel heb uitgeschakeld en deze weer wil gebruiken duurt het soms een kwartier omdat er dan eerst updates plaatsvinden. 

Ik heb wel eens aan vrienden gevraagd of zij hun mobiel ooit uitschakelen, maar juist vanwege dat niet snel online kunnen zijn laat men de mobiel open staan. Ik wil voorkomen dat bij onverhoopt verlies of nog erger diefstal mijn privacy op straat ligt. 

een linkje waar ik instructies kan lezen is ook prima, dank alvast

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Harry25,

Ik kan jouw situatie goed begrijpen, ik help je graag verder hiermee. Ga naar Instellingen ---> Vergrendelscherm en AOD ---> Schermvergrendeling en biometrie. In het menu dat je te zien krijgt kan je kiezen tussen verschillende beveilingsmethode, zoals Pincode, wachtwoord, patroon etc. 

Kan je ons laten weten of het zo lukt bij jou?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Harry25
Pioneer
Opties

@Ajay-A 

Dat scherm heb ik gevonden. Voordat ik nu iets intik: Ik heb nu "standaard die 0000"  Als ik nu voor pincode instellen kies overschrijft deze die nulletjes. Op zich beter. Echter er staat als ik de pincode vergeet kan ik via  resetten er weer in. a) Na reset worden alle gegevens gewist? Dat een mobiel alle foto s of documenten etc ook wist? b) In verkeerde handen ( diefstal over verlies) kan iemand dan toch bij jouw gegevens door dat resetten??  

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is een erg goede vraag Harry25,

Alle gegevens worden bij een reset gewist via de Recovery menu, behalve jouw Google account. Degene die het via de Recovery menu reset moet nog de inloggegevens intikken van de oorspronkelijke eigenaar om verder te gaan. Bij een reset via de Instellingen worden wel alle gegevens gewist. Kom je er zo verder uit?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Harry25
Pioneer
Opties

@Ajay-A 

Toch nog niet duidelijk: Ik lees uit andere vragen dat ( als je kiest voos cijfers) er 6 cijfers ingetikt moeten worden, alhowel deze Samsung vraagt om 4.  Aangezien 6 lastig te onthouden is ( naast al die wachtwoorden die een mens maar moet onthouden..) is er dan weer een methode om die laatste 2 te wissen. Of hoeft dat niet bij deze Samsung Galaxy A41? Daarnaast staat er een zinnetje met al dan niet keuze aanvinken:   pincode bevestigen zonder op oke te drukken. Wat houdt dat in? Sorry dat ik zo lastig ben. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Harry25,

Minstens 6 cijfers wordt aanbevolen Je kan dus het ook veranderen naar pincode van 4 cijfers.  Kan je aangeven of je zo eruit komt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Harry25
Pioneer
Opties

@Ajay-A  Het is gelukt! Nogmaals dank. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Harry25,

Ik wens je nog veel plezier met jouw A41! Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes