Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Imei code niet beschikbaar in dit land Samsung a52

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2021 07:00 AM)
234 Weergaven
Rosalie-x
Student
Opties

Ik heb gisteren mijn nieuwe Samsung a52 ontvangen, ik heb hem besteld bij bel simpel. 

ik wil graag de telefoon laten verzekeren door Samsung care +. Hierbij is het Imei nummer nodig en deze had ik gevonden. Ik heb twee nummers en beide nummers gebruikt. Bij beide nummers word er vermeld dat dit nummer niet beschikbaar is in dit land. Wat is er mis en wat kan ik hier aan doen? 

groetjes,

Rosalie 

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Belsimpel staat er om bekend grijze import toestellen te leveren.

Post eens wat screenshots van instellingen > info telefoon > software gegevens. Graag genoeg screenshots zodat alle informatie er is, dan kan ik het voor je checken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rosalie-x
Student
Opties

Goedenavond, 

Hartelijk dank voor de snelle reactie. 
Hierbij stuur ik de screenshots. 

groetjes,

Rosalie 

179C862B-93F2-42F7-840A-DFFD6CBBB701.jpeg

F05331FE-6CBF-4EC0-9495-B431E68F2FB0.jpeg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik zou het toestel terug sturen en een Nederlands toestel eisen. Dit is grijze import. Volgens mijn lijst is dit een toestel uit Italië.
Peer_76
Voyager
Opties

Het probleem is dat Belspel voornamelijk grijze import toestellen heeft. Een voor de Nederlandse markt bestemd toestel eisen zal dus niet werken. Het is dus een afweging die je maakt: een voor de Nederlandse markt bestemd toestel elders aanschaffen of grijze import bij Belsimpel (met doorgaans een scherpere prijs).

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bij online aankopen heb je 14 dagen de tijd om het toestel te retourneren. Dit is wettelijk vastgesteld. Dus gewoon retourneren.

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen

https://www.belsimpel.nl/klantenservice/aftersales/ruilen-annuleren

Koop je toestel vervolgens of bij de Samsung webshop of bij Coolblue.

0 Likes