Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gsm wil niet opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2021 10:04 AM)
717 Weergaven
LanderGoris
First Poster
Opties

Vrijdagnacht, een week geleden, werd mijn gsm niet opgeladen en in de ochtend kon ik dit ook niet. Ik kreeg de melding op mijn gsm te zien dat de usb niet ondersteund word. Zaterdagavond kon ik reeds mijn gsm opladen en dat was ook voor de volgende dag. Zondag in de namiddag wou mijn gsm niet meer in slaapstand gaan en hierbij kreeg ik om de 5 sec een stille melding dat de usb werd gekoppeld en terug losgekoppeld terwijl dit helemaal niet zo was. Na het insteken van mijn gsm was dit opgelost en kon ik weer een week verder zonder problemen. Deze ochtend werd ik wakker en was mijn gsm niet opgeladen. Als ik mijn oplader op een ander gsm aansluit, werkt deze wel maar niet op die van mij. Ik heb reeds een andere oplader van een ander merk aangesloten en hiermee wordt hij wel opgeladen maar dit gaat dubbel zo traag, is niet standvastig in het opladen omdat dit geen ondersteunde Samsunglader is en dus ook geen snellader. Mijn GSM is nochtans maar een jaar oud.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LanderGoris,

Als ik het goed begrijp, kun je jouw toestel wel opladen met een andere lader?

Zo ja, dan kan ik binnen de fabrieksgarantie kosteloos een nieuwe lader voor je aanvragen! Stuur mij daarvoor even een privebericht 😉

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Zoals je zelf al aangeeft werkt het gewoon met een andere lader. Wat je kunt doen is en je poortje eens schoonmaken en een nieuwe Samsung lader proberen.
0 Likes
LanderGoris
First Poster
Opties

De andere oplader is echt een noodoplossing want deze is zeer traag. Ik heb ook geen andere oplader om uit te proberen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LanderGoris,

Welkom op de Community!

Is het inmiddels gelukt om de USB-poort schoon te maken? Dat doe je zo: https://bit.ly/2BMyqS1

Als het opladen met een andere lader wel goed gaat, dan lijkt de oplader defect. Ik raad je aan om dat eerst uit te sluiten.

Laadt hij nu ook niet goed met een andere lader, dan lijkt het toch aan het toestel te liggen 😉

rsz-846676
0 Likes
LanderGoris
First Poster
Opties

Hallo,

Ik ben reeds naar de mediamarkt geweest om me daar eens te laten helpen met het probleem en daar hebben ze de usb-poort een schoon gemaakt en ze snappen het probleem ook niet echt.

De lader lijkt enkel defect te zijn met mijn gsm, De lader is al bij 2 gsm's getest en hierbij werkt die prima maar wanneer ik hem weer bij mijn gsm gebruik lukt dit niet. Ik gebruik nu voorlopig gewoon mijn kabel en deze steek ik in mijn laptop met een usb-C poort, dit is nu hoe ik mijn gsm oplaad. Ook kreeg ik vorige week om de 5 sec een stille melding dat de usb werd gekoppeld en terug losgekoppeld terwijl dit helemaal niet zo was en kon hierdoor mijn gsm ook niet meer in slaapstand zetten. Kan ik hiervoor een lader opgestuurd krijgen en moet ik zelf een bestellen en misschien nadien terugsturen. Ik zou namelijk liefst een hebben van Samsung zelf.

Met een andere lader lukt het wel en ook met de kabel. De lader die ik nu heb is een 'super fast charger' en dan vond ik zeer goed maar nu met de andere manieren hoe ik hem oplaad loopt die veel trager

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LanderGoris,

Als ik het goed begrijp, kun je jouw toestel wel opladen met een andere lader?

Zo ja, dan kan ik binnen de fabrieksgarantie kosteloos een nieuwe lader voor je aanvragen! Stuur mij daarvoor even een privebericht 😉

rsz-846676
0 Likes