Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Gisteren heb ik in de Odido winkel aan de Herestraat een nieuwe smartphone gekocht. De smartphone S21 FE van Els werkte wel met de twee... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Galaxy A53. nu kan ik sinds een jaar al geen verbinding meer maken met een netwerkoperator. dit zorgt ervoor dat ik niet gebeld... Bekijk bericht
Mag ik ook om SOS Noodgeval niet te hoeven gebruiken ook op gedwongen stoppen tikken? Want soms werkt een app biet door een blokkade van een server... Bekijk bericht
Heb de samsung a54 en sinds de systeemupdate naar one ui 7.0en de android versie 15 krijg ik geen geluid meer van een melding wanneer mijn scherm... Bekijk bericht
Beste,
ik ben het patroon, om mijn smartphone te ontgrendelen, vergeten en geraak dus niet meer in mijn smartphone Samsung Galaxy A40! Aangezien... Bekijk bericht
Hallo, na mijn laatste update kan ik ineens geen draadloze oordopjes meer verbinden met mijn telefoon via Bluetooth. 2 soorten geprobeerd. Ook de... Bekijk bericht
Hallo,
Halverwege juni heeft mijn telefoon volgens mij de update ui7 gehad.
Nu deed hij het vorige week vrijdag ineens weer. En sinds... Bekijk bericht
Sinds aankoop loopt A23 een flink aantal keren per jaar vast bij het opstarten. De buttons in het scherm (herstarten, afsluiten ed.) verschijnen... Bekijk bericht
Hallo, mijn dochter heeft een nieuwe A56 (juni 2025) Dit toestel maakt geen automatische verbinding met wifi. Moet iedere keer handmatig... Bekijk bericht
Kan ik in een app, of wellicht in de instellingen, aangeven, als de batterij nog maar 15 % heeft, dat ik een melding in beeld of in geluid krijg,... Bekijk bericht
Beste lezer,
Ik heb een Samsung A53 met SmartSwitch en op de pc heb ik Smart Switch versie 4.3.24094.1 met Samsung USB driver voor telefoons... Bekijk bericht
Sinds ik de nieuwe update heb gedaan heb ik steeds problemen met opladen.
Mijn kabels (zelfs de originele) gaven steeds een foutmelding en laden... Bekijk bericht