Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gemiste oproep

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2023 06:37 PM)
3255 Weergaven
Jetje74
Student
Opties
Als ik in gesprek ben en iemand probeert mij te bellen krijgen ze gelijk de voicemail. Dat is prima alleen krijg ik vervolgens geen melding van een gemiste oproep. Hoe kan ik dat aanpassen?
0 Likes
5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste,

Over het algemeen, is dat een instelling van je provider. Bij T-mobile kun je dat aan/uitzetten via de app. Dat zal per provider weer anders zijn. Even kijken bij provider instellingen dus.Screenshot_20230306_224724_My TMobile.jpg
0 Likes
Jetje74
Student
Opties
Dank voor je reactie. Toevallig.heb ik T-mobile 🙂. Alles.staat op aan dus helaas is het iets anders
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Je zou kunnen proberen om het eens uit en aan te zetten en kijken of dat verschil maakt. Anders even contacten met T-mobile, misschien staat er bij hun iets niet goed?
Visje123
Voyager
Opties
Hieronder geef ik mijn instellingen aan. Ik heb een Galaxy S 20 en mijn provider is KPN. En gebruik de systeem app.
App: Open de app > tik op 3 puntjes > instellingen > oproepmeldingen en beltoon, scroll iets naar beneden en zet " geluiden alarm / melding toestaan in oproepen" aan.

Instellingen: apps > klik op appicoon > app info > Meldingen > kies je type > meldingscategorieen, en zet beide opties aan.

Misschien biedt dit nog wat soelaas en zo niet weet iemand anders nog een optie, hoop ik voor je. Succes er mee.
Jetje74
Student
Opties
Top. Ga ik proberen. Bedankt.
0 Likes