Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid op USB hoofdtelefoon.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2021 08:46 PM)
556 Weergaven
Jack1511
Apprentice
Opties

M.b.v. een Sennheiser hoofdtelefoon voorzien van aansluitkabel met USB A male stekker, die via een USB A female naar USB C male OTG adapter is aangesloten op de USB C poort van mijn Samsung A42 5G smartphone , wil ik telefoneren.

Het geluid van degene die gebeld wordt is niet te horen via mijn hoofdtelefoon. Wel is het geluid vanuit mijn smartphone te horen. Ook is mijn stem via de microfoon van mijn hoofdtelefoon te horen bij degene die gebeld word.

Het rare is dat alles wel goed functioneert indien de hoofdtelefoon op een Galaxy A52 smartphone wordt aangesloten.

Weet iemand een oplossing om m.b.v. de hoofdtelefoon goed te kunnen telefoneren met de Galaxy 32 5G?

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Om welke 'hoofdtelefoon' gaat het?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jack1511
Apprentice
Opties

Het gaat om de Sennheiser hoofdtelefoon, type: PC8. Trouwens het betreft een Samsung Galaxy A32 5g, en niet A42 zoals eerder vermeld was.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarschijnlijk is die andere smartphone niet helemaal compatibel met dat senheiser setje. Misschien is het een idee om een headset te nemen die voor telefoons geschikt is. Die senheiser lijkt meer op iets wat mensen op een pc gebruiken om te Skypen enzo.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Jack1511 ,

@Patrick heeft inderdaad gelijk. Zie bijlagen:

Schermafbeelding 2021-11-28 om 21.23.15.pngSchermafbeelding 2021-11-28 om 21.24.11.png

signatureee
Groet, Dick

Jack1511
Apprentice
Opties

Hoe komt het dan dat de Sennheiser hoofdtelefoon wel goed functioneert op de Samsung Galaxy A52 die ook net als de A32 onder Android 11 werkt en ook een USB c aansluiting heeft?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gewoon geluk. Op de ene telefoon zal het wel werken en op de andere niet.
Jack1511
Apprentice
Opties

OK. Dank je voor de feedback.

0 Likes