Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A55

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2024 09:28 PM)
537 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Bejaarde Newbie
Apprentice
Opties

Ik heb weer iets raars, ligt dat nu aan mij of bestaan er voor dit model telefoon meerdere handleidingen?

Ik zocht eerder een tip om de telefoongesprekken automatisch op te nemen, zonder een losse App:

1. Open de app Telefoon op je Android-apparaat.
  2. Tik rechtsboven op Meer opties Instellingen. Gespreksopnamen.
  3. Zet onder Altijd opnemen de optie Nummers die niet in je contacten staan aan.
  4. Tik op Altijd opnemen.

Bij 2 gaat het al fout, geen Gespreksopname te  zien, dan houdt het al op eigenlijk.

En nu zoek ik weer hoe/waar je de schermresolutie kunt veranderen.

Uiteraard kijk je eerst online en kom je herhaaldelijk tegen: Instellingen - Display - Schermresolutie.

Nou, bij mij geen knop te vinden waar Schermresolutie bij staat, dat is raar. waardoor zou dat komen?

Ik kon dit niet plaatsen zonder een "bord" te kiezen - juiste toestel staat er niet bij, dus maar voor  A53 gekozen

4 Antwoorden
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Bejaarde Newbie

Waar heb je deze informatie vandaan? Was dit in onze eigen handleiding, die wij op de website hebben staan? 

Ik denk graag mee. 

Groetjes, 

Tessa 

0 Likes
Autumn2nd
Pathfinder
Opties
Hoi @Bejaarde Newbie, tekst die je gevonden hebt over de app Telefoon is van Google, niet de app van Samsung. Zie https://support.google.com/phoneapp/answer/9803950?hl=nl Die app kun je downloaden, maar ik denk dat de opname optie niet in Nederland beschikbaar is.
Wat schermresolutie betreft, lijkt me een verouderde link. Ook op mijn S23 niet te vinden, maar herinner me dat ik dat wel had op een oudere Samsung, dacht de S8. https://www.samsung.com/nl/samsung-and-you/hoe-schermresolutie-aanpassen/
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Voor gesprekken opnemen:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bkapps.callrecord

Werkt prima.

Als je de geen schermresolutie instellingen hebt dan is dat bij jouw toestel niet mogelijk om dit aan te passen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bejaarde Newbie
Apprentice
Opties

Sorry voor late reactie, maar ik heb de eerder 2 gestelde vragen nog niet aan de praat gekregen. Oplossingen zat gelezen, maar werkt hier niet.

Ik weet niet hoeveel tientallen Call Recorder apps geprobeerd,die gooi ik er gelijk weer af, vol met reclame, waardoor je je ook nog de pest schrikt, iedere keer weer.

Wat een ellende toch die reclame overal.

Ik gebruik steeds minder de telefoon, ik erger mij daar groen en geel aan, ik schrik van het harde geluid.

En die reclame jongens maar denken dat ik dan wel iets van hun koop. Niet dus, geen cent geef ik daar aan uit.

Weet iemand een goede gratis app zonder reclame, die automatisch werkt?

Bij oudere Android versies, jaren geleden, Call Recorder Pro gebruikt, deed het redelijk goed, automatisch, zonder reclame en ook gratis. Ik bel weinig.

Schermresolutie ook niet gevonden, heel wat instellingen geprobeerd, maar nee zit er blijkbaar niet op, op onze 2 toestellen, althans niet zoals overal de oplossing zou moeten zijn.

Het andere toestel niet veel  mee geexpermiteerd alleen meest gangbare instellingen gedaan om hem aan de praat te krijgen.

Het is ook lastig dat je de ene keer een app uit de Samsung store moet of kan gebruiken en een andere keer weer de Google store.

Ik ben absoluut geen Google (store) fan. Nog liever ergens anders halen, als het maar vertrouwd is, niet dan?

0 Likes