Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy a51 synchronisatie emails werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2020 10:14 AM)
1184 Weergaven
Tchaalz
Apprentice
Opties

Ik heb verschillende e-mailadressen op mijn desktop, die ik bedien met Outlook.

Dezelfde adressen heb ik ook op mijn galaxy a51 geïnstalleerd.

Eén daarvan, mijn belangrijkste synchroniseerde tot nu toe altijd. Ik kreeg alle mails die ik in Outlook had ook te zien op mijn smartphone voor dat adres. De mails van de andere adressen komen niet door en sinds vandaag komen ook die van mijn belangrijkste adres niet door.

Hoe kan ik de synchronisatie instellen om voor ieder adres alles binnen te halen op mijn smartphone?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tchaalz
Apprentice
Opties

Hi BruceH,

Sorry voor dit late antwoord.

Ik heb ondertussen gevonden waarom de oudere mails niet verschenen.

Stom, maar blijkbaar moet je van onder naar boven swipen op het aanraakscherm en dan verschijnen ze wel.

Mijn fout dus, mea culpa.

Nogmaals bedankt voor je hulp.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Tchaalz,

Welkom op de Community.

Gebruik je hiervoor de standaard email app of de Outlook app? En wat bedoel je met andere adressen? Heb je nog meer mailaccounts toegevoegd?

rsz-846676
0 Likes
Tchaalz
Apprentice
Opties

Hi @BruceH,

Ik gebuik het Outlook programma van Microsoft Office 2019 op mijn PC en op mijn Smartphone Samsung Galaxy A51 gebruik ik de e-mail app van het apparaat. Ik heb inderdaad verschillende e-mail accounts zowel op mijn pc als op mijn smartphone (allemaal dezelfde uiteraard), waarvan er één het standaardaccount is in MS Office Outlook. Op mijn pc zie ik voor ieder account al mijn mails (ook die van een hele tijd geleden), maar op mijn smartphone zie ik meestal alleen de allerlaatste en voor sommige accounts helemaal niets, hoewel er altijd een melding verschijnt dat de laatste synchronisatie gebeurd is op het moment van inloggen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je de synchronisatie instellingen al eens bekeken in de E-mail app? 

Je kunt op twee plekken de synchronisatieinstellingen aanpassen, namelijk onder je systeeminstellingen en in je app.

Dan vind je onder de instellingen je accounts. Als je daarop drukt, kun je het synchronisatieschema aanpassen.

Ook onder je systeeminstellingen kun je deze aanpassen. Via Instellingen --> Accounts vind je het e-mailaccount en kun je het synchronisatieschema aanpassen.

Als je ingelogd bent in een andere app met het e-mailadres kan deze ook synchroniseren, waardoor het voor de andere e-mail app lijkt alsof er handmatig wordt gesynchroniseerd. Dit kan in principe met iedere app gebeuren die gebruik maakt van het ingelogde e-mailaccount, bijvoorbeeld een tweede e-mailapp die een eigen synchronisatieschema erop nahoudt.

rsz-846676
0 Likes
Tchaalz
Apprentice
Opties

Bedankt Bruce H, maar dat heb ik allemaal al gedaan. Het werkt gewoon niet.

Ik bekijk m'n e-mails wel verder op mijn desktop. Bedankt voor de moeite!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan is het nog een idee om een collega op afstand de instellingen te laten nalopen: https://bit.ly/2OhhbuU

Grote kans dat zijn het voor je kunnen oplossen!

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Tchaalz
Apprentice
Opties

Hi BruceH,

Sorry voor dit late antwoord.

Ik heb ondertussen gevonden waarom de oudere mails niet verschenen.

Stom, maar blijkbaar moet je van onder naar boven swipen op het aanraakscherm en dan verschijnen ze wel.

Mijn fout dus, mea culpa.

Nogmaals bedankt voor je hulp.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Fijn dat het is opgelost.

Je kunt dit overigens ook automatisch laten gaan, door de synchronisatie-instellingen aan te passen.

Mocht je daar nog hulp bij willen, dan kan je eventueel een Hulp op Afstand sessie inplannen: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
rugzakje
First Poster
Opties
Mijn e-,mail die ik ook op m'n laptop heb, en ook op m'n Samsung A51 krijg ik op beide niet meer binnen. Waar kan dit aan liggen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rugzakje,

Begrijp ik goed dat je de mail op zowel je laptop als je toestel niet meer binnenkrijgt?

Of kun je nog wel inloggen op jouw mailaccount? Welke mail(app) gebruik je precies? En is het een Gmail of Hotmail account?

Ik hoor het graag 👍

rsz-846676
0 Likes