Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dynamische achtergrond tab A9 (2025)

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2025 02:48 PM)
187 Weergaven
Joyci3j
Pioneer
Opties
Hallo,

Ik heb voor mijn zoontje de galaxy A9 (2025) gekocht.

Nu wil ik een dynamische achtergrond instellen. Maar ik krijg steeds een foutmelding. Ik begrijp hier helemaal niks van.

Is er iemand met dezelfde tablet hier die eens wil kijken of je diezelfde foutmelding krijgt?

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kanjers
Helping Hand
Opties
Om het cachegeheugen op een Samsung-toestel te legen via het recovery menu, moet je het toestel eerst uitzetten en vervolgens in de recovery modus opstarten. Dit doe je doorgaans door een combinatie van knoppen (bijvoorbeeld volume omhoog en de aan/uit-knop) ingedrukt te houden totdat het Samsung logo verschijnt en daarna los te laten. In het recovery menu kun je dan met de volumeknoppen navigeren naar "Wipe cache partition" en dit selecteren met de aan/uit-knop. Na het wissen van de cache moet je het toestel opnieuw opstarten. 

Vgm zo

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Kanjers
Helping Hand
Opties
U kan ook sws een foutrapport indienen via Members app.
Open Members App -》(hulp en) ondersteuning -》foutrapport indienen (logboeken mee sturen).
Dit zou u sws alvast kunnen doen
0 Likes
Joyci3j
Pioneer
Opties
Bedankt voor je reactie. Ik heb alleen de cache nog niet geleegd. De rest heb ik allemaal geprobeerd. Ga ik straks even proberen. Fout rapport heb ik al ingediend.
0 Likes
Kanjers
Helping Hand
Opties
Misschien levert dat resultaten op.....
Heeft u tips gekregen via foutrapport die mogelijk helpen?
0 Likes
Joyci3j
Pioneer
Opties
Had ik echt net pas gedaan voor ik dit bericht gepost heb. Nog geen melding gehad daarover.
0 Likes
Kanjers
Helping Hand
Opties
Hopelijk snel reactie
0 Likes
Joyci3j
Pioneer
Opties
Waar kan ik de cachegegevens legen?
0 Likes
Oplossing
Kanjers
Helping Hand
Opties
Om het cachegeheugen op een Samsung-toestel te legen via het recovery menu, moet je het toestel eerst uitzetten en vervolgens in de recovery modus opstarten. Dit doe je doorgaans door een combinatie van knoppen (bijvoorbeeld volume omhoog en de aan/uit-knop) ingedrukt te houden totdat het Samsung logo verschijnt en daarna los te laten. In het recovery menu kun je dan met de volumeknoppen navigeren naar "Wipe cache partition" en dit selecteren met de aan/uit-knop. Na het wissen van de cache moet je het toestel opnieuw opstarten. 

Vgm zo