op 08-02-2024 02:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemiddag. Ik probeer al meer dan een half uur te vinden waar ik een bepaalde instelling kan aanpassen. Ik heb een Samsung a54 en de VRT app hierop geïnstalleerd. Bij het delen van een artikel kreeg ik de vraag de share optie eenmalig of altijd te gebruiken. Ik tikte per ongeluk op "altijd" maar wil dit terug op "Just once" zetten. Ik heb overal al gezocht in de instellingen maar dit is dus nergens te vinden. Hoe ver kan dit weggestoken zitten zeg??? Systeem staat in het Engels. Wie o wie kan me vertellen, waar in godsnaam deze eenvoudige optie in te stellen is???? Tia
op 08-02-2024 02:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedemiddag,
Ervaar je nu ook problemen bij het delen van bepaalde onderdelen?
Er is eigenlijk maar een plek waar je standaard acties in kunt stellen. Ga naar je instellingen -> klik op apps -> boven aan staat nu (in het Nederlands) standaard apps kiezen. Als je hier op klikt kan je de standaard apps voor bepaalde acties zien. Ervaar je verder geen problemen en staat hier niks dan is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Wat soms ook nog kan helpen is het verwijderen van de app (let op ik ken de app niet maar dat kan betekenen dat je dingen in de app opnieuw in moet stellen). Start dan het toestel opnieuw op en her installeer de app.
op 08-02-2024 03:36 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dank voor uw antwoord. Het gaat echter niet over wat de default app is om iets te openen (bv een webpagina) maar de default app die hij moet gebruiken als je iets deelt vanuit een bepaalde app (in dit geval de VRT nieuws app. Je krijgt dan een lijst met applicaties te zien waarlangs je iets kan delen (WhatsApp, Messenger, Gmail, link kopiëren, enz). Tevens kan je kiezen of de gekozen share optie "altijd" of "eenmalig" moet gebruikt worden. Deze keuze wil ik kunnen aanpassen na verkeerdelijk op "altijd" gedrukt te hebben, waarbij hij nu altijd een artikel deelt via mail ipv mij de keuze te geven. Dank bij voorbaat.
op 08-02-2024 05:26 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Misschien kan dit helpen, heb ook een A54 en de VRT nieuws app.
op 09-02-2024 09:40 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen, dank voor uw antwoord. Echter, die optie is om aan te geven of je koppelingen in de app zelf wil openen of daarvoor je browser wil gebruiken en helpt dus niet voor mijn probleem. Maar alleszins hartelijk dank voor uw tijd. Mvg
op 12-02-2024 05:46 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Members_tZGYg0U,
Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay