Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Coverscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2023 07:18 PM)
504 Weergaven
Letizia4
Journeyman
Opties
Ik krijg sinds vandaag geen whatsapp meldingen meer op het coverschem van mijn sview cover (samsung a54).. heb wel de update naar android 14 al gehad. Kan dat daar iets mee te maken hebben? Groetjes
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Letizia4, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date en geldt dat ook voor je apps? Heb je de cover ook al eens opnieuw geplaatst? En staan de meldingen ook ingeschakeld? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Letizia4
Journeyman
Opties
Goedemiddag, jaa ik heb alles gecontroleerd. En de cover al 2x opnieuw geolaatst... gsm ook al 2x opnieuw opgestart.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

0 Likes
Letizia4
Journeyman
Opties
Oke, ik heb dat gedaan... kan het ook dat het aan de cover ligt?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Krijg je van andere apps wel meldingen?

0 Likes
Letizia4
Journeyman
Opties
Ja dat wel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dan is er niks mis met je cover.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Letizia4
Journeyman
Opties
Okee, heb ook een nieuwe update van whatssapp gehad maar heeft niks veranderd .. wel echt heel raar
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daarnaast is het ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

0 Likes