Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten verdwijnen zonder opdracht naar prullenbak bij A72

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2022 08:48 AM)
837 Weergaven
Havanaman
Explorer
Opties
Sinds een tijdje verdwijnen,  zonder dat ik daartoe opdracht heb gegeven,  een flinke klap deel van mijn contactgegevens in de prullenbak.  Ik kan dat gelukkig herstellen masr is wel vervelend.  Daarnaast zie ook dat er dan 1 contact  60, 70 keer met dezelfde gegevens instaan.  Ik heb dit nooit eerder gehad bij mijn andere telefoons. Wie weet hier meet van en vooral is er iets aan te doen? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik zou even alle contacten die je wilt bewaren backuppen in de contacten app > linksboven 3 platte streepjes > Contacten beheren > en dan exporteren naar de interne opslag.

En dan via instellingen > apps > contacten app > opslay > gegevens wissen.

Daarna weer de contacten app in > platte streepjes linksboven > contacten beheren > en dat bestandje importeren.

Zorg ook dat je apps en je toestel up 2 date zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Havanaman 

Door synchronisatie langs alle kanten kan het zijn dat jij je contacten hebt staan op de telefoon, SIM, Google en elders. Wat maakt dat je eigenlijk zoveel kopieën hebt van 1 specifiek contact.

Open je Contacten app | tik op 3 streepjes | tik op Alle Contacten en zie daar welke visualisatie je wilt hebben. Zelf sla ik alleen contacten op op de telefoon. Als je SIM defect geraakt is die informatie niet meer leesbaar.

0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
Ok, dankjewel voor dit advies. Ik ga het uitproberen.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik zou even alle contacten die je wilt bewaren backuppen in de contacten app > linksboven 3 platte streepjes > Contacten beheren > en dan exporteren naar de interne opslag.

En dan via instellingen > apps > contacten app > opslay > gegevens wissen.

Daarna weer de contacten app in > platte streepjes linksboven > contacten beheren > en dat bestandje importeren.

Zorg ook dat je apps en je toestel up 2 date zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick