Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contact noodgeval

(Onderwerp aangemaakt op: 17-12-2022 07:28 PM)
210 Weergaven
Cw1973
Apprentice
Opties
Hallo, ik wil graag een contact voor noodgevallen instellen. Alle contacten kan ik toevoegen, behalve van degene die er in moet komen. Die naam komt niet voor in de comtactenlijst waar je uit kan toevoegen

8 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Als ik jou goed begrijp, is het een kwestie van het gewenste contact eerst in je contactenlijst opnemen en dan via instellingen, veiligheid en noodsituaties, contacten noodgevallen en bij "lid toevoegen" uit de rij contacten die tevoorschijn komt het gewenste contact selecteren.
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Cw1973, is het nog gelukt? Laat het anders gerust weten, we denken graag met je mee. 

Groeten, 

Joey

0 Likes
IngeJ
First Poster
Opties
Ik loop tegen hetzelfde probleem. Dus als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @IngeJ,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en wat is de opslaglocatie van de contacten die je niet kan toevoegen? Om dit te zien ga naar Contacten ---> selecteer de contact ---> Opslaglocatie. En had je ze via WhatsApp toegevoegd of apart in de Contactenlijst toegevoegd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
IngeJ
First Poster
Opties
Het toestel is up to date. De contacten staan op de sim kaart. Hoe ik ze ooit heb opgeslagen durf ik niet meer te zeggen omdat ze al een hele tijd opgeslagen zijn. Maar het zou best kunnen dat het via WhatsApp is gegaan.
Toch even gekeken naar een aantal contacten die ik wel als SOS kan selecteren. Maar het lijkt erop dat hier geen verschil in zit, dus sommige via WhatsApp en sommige handmatig toegevoegd.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie IngeJ,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/49xmU8R

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
IngeJ
First Poster
Opties
Ow dat is wel handig. Kan ik dit morgen laten checken? Dat komt me beter uit dan.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo IngeJ,

Je kan het doen wanneer het jou uitkomt.  Laat weten of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes