Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera wazig samsung a54

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
416 Weergaven
Mammav3
Explorer
Opties
Als ik mijn camera open voor een standaard foto is de camera wazig ..als ik hem naar 0,5 uitzoomen zet is de camera prima maar bij inzoomen blijft hij wazig ...
Iemand hier de gouden tip voor ?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een reset van de camera niks oplost voor je dan is er denk ik wat defect aan 1 van je cameralenzen.

De enige optie is dan ook een reparatie.

https://www.samsung.com/nl/support/repair/#mobile

Je kunt je toestel aanmelden voor reparatie en dan wordt het toestel thuis opgehaald en ook weer gerepareerd bij je thuis gebracht 🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Reset de camera eens via instellingen > apps > opslag > gegevens wissen. Helpt dit?
Mammav3
Explorer
Opties
Geprobeerd maar foto's blijven wazig
0 Likes
Foxthefox
Voyager
Opties
Optie 1:

Druk op aan/uitknop dan zie je uitzetten, opnieuw opstarten, noodgevallen en medische gevevens. Druk lang op uitzetten tot je veilige stand ziet. Daar op klikken en telefoon wordt opgestart met uitgeschakelde apps die zijn gedownload.

Optie 2:

Open de camera, tandwiel en ga helemaal naar beneden voor camera resetten.
0 Likes
Foxthefox
Voyager
Opties
En zit er geen stof of een kras op 1 van de lenzen? Mocht dat het geval zijn (kras) dan zal daar op worden scherpgesteld, met als resultaat wazige foto's.

Indien er kras op lens zit dan dient deze lens te worden vervangen dmv reparatie. Waarschijnlijk zullen daar dan kosten voor worden berekend.
0 Likes
Mammav3
Explorer
Opties
Bedankt voor uw tips ! Ga ik allemaal proberen . Het toestel heeft geen krassen of stof op de lens maar ik ga alles even na
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je een foto neemt is het eindresultaat dan wazig? En is dit met 1 lens of met meerdere?
Hoe is de 1x stand?
Post eens wat voorbeeld foto's.

Hoogstwaarschijnlijk is er een probleem met 1 van je cameralenzen. Pas na wat voorbeeld foto's in verschillende standen kunnen we met zekerheid zeggen of er wat defect is.
Mammav3
Explorer
Opties
Zo ziet het eruit8TqgosQF7A.jpg
0 Likes
Mammav3
Explorer
Opties
Dit is een gewone foto zeg maar
0 Likes
Mammav3