Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth werkt niet meer na update samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2022 08:58 AM)
760 Weergaven
steffie99
Explorer
Opties
Zijn er meer mensen die last hebben van bluetooth wat niet meer werkt na de update van Samsung,?

Ik schreef in een eerder post dat ik problemen had met mijn auto bluetooth verbinden. Andere telefoon werkt wel. 

Heb het auto systeem laten updaten bij de dealer. Telefoon is alles gerest bluetooth en netwerk enzo. 

Niets helpt
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Om na te gaan of dit met een update van Samsung kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. De mensen van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Er zijn meerdere mensen met dit probleem, hoe meer mensen een foutrapport insturen hoe beter😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
pietvastenhout
First Poster
Opties
Hoi Steffie, ook mijn telefoon koppelt niet meer met de auto na de laatste software update. Koppelen met losse speaker lukt weer wel, en vwb de auto, die koppelt wel met andere telefoons. Overigens is mijn telefoon een A32
steffie99
Explorer
Opties

Hoi
Bedankt voor de reactie. Zelfde probleem dus.

Mijn telefoon is ook een A32 . Heb een foutrapport ingediend. Zoals Patrick schreef
0 Likes
Mike040
First Poster
Opties
Heb ook het probleem dat diverse Bluetooth apparaten ineens niet meer kunnen worden gekoppeld, terwijl deze op een andere telefoon wel werken...
Kees59
Hotshot
Opties
Is dit ook nog steeds met de laatste update van 28 december?
0 Likes
steffie99
Explorer
Opties
Volgensmij werkt hij nu wel 😀
0 Likes
Members_i6o28Uu
Student
Opties

Ik heb met mijn samsung a52 sinds de laatste update ook steeds problemen om te connecteren via bluetooth, zowel in wagen als met  jbl hoofdtelefoon.  Heb in wagen en op gsm de gekende apparaten al eens gewist, en dan gaat het terug één keer goed bij het opnieuw koppelen, maar bij later gebruik ontstaat het probleem opnieuw... Hij ziet het apparaat op de gsm wel staan bij de gekoppelde apparaten, maar het verbinden mislukt steeds... Had dat enkele maanden nooit voor, en sinds de laatste update voortdurend. 

steffie99
Explorer
Opties
Het is nog niet helemaal opgelost. Android auto pakt nog geen bluetooth maar gewoon bellen lukt wel.

Als ik nu bluetooth aanzet gaat dichtbij delen ook aan zie ik in het menu als ik naar beneden veeg op het scherm
0 Likes
steffie99
Explorer
Opties
Misschien nog een fout rapport indienen
0 Likes