Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beveiligingspatch Mei 2024 sloopt snelladen op A52s

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2024 12:40 AM)
283 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy A52s. Ik had 'm ruim een uur aan de lader hangen maar in plaats van op te laden verloor hij juist lading. Hij leek eerst wel op te laden toen ik 'm aan de lader legde maar toen ik een uur later weer keek was ie van 35% naar 23% gezakt! Hij gaf wel aan dat ie laadde maar hij leek in plaats daarvan juist te ontladen. Ik heb een 100w snellader van Anker. Het mag dan niet van Samsung zijn maar Anker is minstens zo goed zo niet beter. Ik heb een andere lader van Anker gepakt zonder snellaad techniek en nu laadt ie wel weer dus er is iets mis met het supsnel laden. Ik heb trouwens nog wel dingen geprobeerd zoals m'n toestel opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Het percentage bleef teruglopen terwijl die aan de lader zat. Heeft iemand anders dat probleem ook? En ik heb voordat dit probleem optrad de beveiligingspatch van mei 2024 geïnstalleerd dus ik vraag me af of die patch iets kapot gemaakt heeft.

13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je toevallig een Samsung lader waarmee je het kunt testen? Een update kan er niet voor zorgen dat er wat stuk is namelijk dus ik vermoed dat de Anker oplader een probleem heeft / misschien stuk is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sahri
Helping Hand
Opties
Heb ik niet en dat zou niet moeten uitmaken. Maar mijn toestel is een paar keer uitgevallen en wou niet meer aan of opladen en recovery wou dus ook niet. Telkens als ik het probeerde zag ik heel even het logo op het scherm van Samsung en viel ie weer uit en dan zag ik het oplaad symbool maar dan zonder info. Het is moeilijk uit te leggen zonder video. Ik heb twee verschillende laders, beide van Anker geprobeerd en het werkte niet. Ga me nou niet lopen vertellen dat het aan die laders ligt want dat is het overduidelijk niet. Anker is geen troep!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Enkel om het een en ander uit te sluiten vroeg ik het. Als je ergens even een Samsung blokje kunt lenen om te testen. En misschien het Anker blokje waarmee het mis ging testen op een ander toestel.

Ik zeg ook niet dat Anker troep is. Als je een probleem met opladen hebt is de eerste stap de hardware testen. Je zegt dat het met een ander blokje van Anker wel werkt namelijk.

Sahri
Helping Hand
Opties

Maar de lader is het probleem niet want hij geeft wel aan dat ie laadt maar er komt geen % bij. Heb ‘m de hele nacht aan de lader gehad en hij ging van 25% naar 6% dus er is of iets mis met de batterij of het gedeelte tussen laadpoort en batterij in. De lader waar ik ‘m de hele nacht aan had is niet de lader waar het probleem mee begon dus je kan met 100% zekerheid zeggen dat het niet de lader is. Zelfs met een Samsung lader zal ie het vertikken.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik snap dat deze situatie erg frustrerend is maar zonder te testen en uit te sluiten of het aan een blokje ligt of bijvoorbeeld aan de oplaadpoort is het niet mogelijk om een definitieve conclusie te trekken.

Dus je opties zijn:

1. Het een en ander testen.
Test het met een andere lader als het kan 1 van Samsung. Test met een andere kabel.
Test deze Anker blokjes op een ander toestel.

2. https://bit.ly/2jwV3SJ > De telefoon aanmelden voor reparatie en hopen dat je het niet voor niets opstuurt.
Maanddyy21
Apprentice
Opties
Hallo,
Ik heb een Samsung A53 5G en ik heb wel een officiele samsung supersnellader. En sinds de laatste update heb ik dit probleem ook.
Hij geeft aan op te laden maar hij loopt leeg. Heel erg irritant.
0 Likes
Maanddyy21
Apprentice
Opties
Klopt met mijn officiele samsung supersnellader loopt hij ook leeg. Vooral sinds de laatste nieuwe update. Heel erg irritant. Dus ligt opzeker niet aan het soort oplader
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties

Ik heb de telefoon naar een telefoonwinkel gebracht en daar kwamen ze tot de conclusie dat de laadpoort stuk was, dus die hebben ze vervangen. Echter laadde hij nog  steeds niet op en mijn buurman heeft dmv een handig tooltje de pinnetjes van de laadpoort getest en daar kwam iets heel interessants naar voren. Vier van de pinnetjes gaf geen spanning aan wat een indicatie is dat het probleem zich elders bevindt aangezien de laadpoort al vervangen is.IMG_0831.jpeg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een telefoon winkel? Dus niet via Samsung? Dat is niet aan te raden.

Het is altijd beter om het via Samsung te laten repareren en niet door een derde partij.