Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App store galaxy a15 5g

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2024 02:22 PM)
623 Weergaven
Zoekendegast
Explorer
Opties
Het volgende probleem doet zich voor in mijn nieuwe Galaxy a15 5g. 
Ik zie de lijst met geïnstalleerde apps niet terug in de play store. Bij het zoeken naar updates komt de melding: er is iets misgegaan. Worden mijn apps nog wel geüpdatet vraag ik me af. Ik heb de Galaxy a15 5g sinds 2 weken.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoekendegast
Explorer
Opties
Hallo Ajay, dankjewel voor je reply. Ik heb het probleem bij Samsung Benelux neergelegd en zij hebben een mogelijke oplossing gegeven. In de tussentijd lijkt het probleem zichzelf te hebben opgelost. Ik kan de geïnstalleerde apps gewoon weer zien en alles wordt weer voorzien van een update. Bedankt voor je hulp en misschien tot een volgend keer. Groet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Hydra1996
Explorer
Opties

Wat je kan doen. Ga naar de instellingen> Apps> Playstore> Opslag> Cache en gegevens wissen> 3 puntjes rechtsboven> Update's verwijderen en dan maak je je playstore app open en update je het, dan probeer je het weer de apps te downloaden/ uptedaten. 

Met vriendelijke groeten, 

0 Likes
Zoekendegast
Explorer
Opties
Heb ik gedaan, maar de lijst blijft leeg. Dankjewel voor het meedenken.
0 Likes
Hydra1996
Explorer
Opties

Wat je ook kan doen is een backup maken en een harde reset doen, kan zijn dat je een software probleem heb. 

Hard reset voer je zo uit: 

-Je telefoon aan een laptop/pc koppelen met een opladersnoer.

- Aan/uitknop+ volumeknop omlaag indrukken voor 7-8 seconden.

-Als de telefoon uit is overschakelen naar volume knop omhoog, je blijft de aan/uitknop indrukken. 

- Als ke de Samsung logo ziet laat je de aan/uitknop los, je blijft de volumeknop omhoog ingedrukt houden. 

-Je moet dan komen bij het Android recovery scherm.

- Je kijkt uit naar de functie: Wipe data/Factory reset. 

- Met de volumenkop omlaag ga je kort indrukken om op die functie te komen staan. 

- Aan en uit knop indrukken om het te selecteren. 

- Volume knop omlaag om te gaan op fabrieksinstellingen. 

- Je komt dan bij de eerste scherm. 

- Je kijkt uit naar Data Wipe complete aan de onderkant. 

- Zodra je dat ziet dan ga je bij Reboot system now dan druk je de aan/uitknop om die te selecteren. 

Met vriendelijke groeten,

Zoekendegast
Explorer
Opties
Bedankt voor je input
Zoekendegast
Explorer
Opties
Ik hoor net van de verkopende winkel dat het een software probleem is, dat met een nieuwe update van Samsung opgelost gaat worden. Ik heb inmiddels gereset naar de fabrieksinstellingen en dat heeft niets geholpen. Weet iemand iets over dit software probleem?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zoekendegast,

Bedankt voor jouw bericht.  Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Zoekendegast
Explorer
Opties
Dankjewel voor je bericht. Ik heb zonet het foutrapport met screenshots verzonden. Kan ik ergens zien of het bij de R&D is aangekomen? Groet,
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Zoekendegast,

Meestal zie je na het verzenden onderin een pop-up bericht verschijnen van een paar seconden. Daarna kan het op de achtergrond nog bezig de logsbestanden van jouw toestel te versturen, dat zie je meestal in de notificatievenster. Kom je er zo uit?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Zoekendegast
Explorer
Opties
Ik zie helemaal geen actie in welk venster dan ook. Ik hoop dat het goed is gegaan. Groet,
0 Likes