op 06-05-2022 01:08 PM
Ik heb onder de agenda app een hele serie oude versies staan.
Ik kan nergens vinden hoe ik die kan verwijderen.
Niet selecteren werkt niet, op een of andere manier komen nieuwe afspraken telkens in een verkeerde versie hoewel ik die niet geselecteerd heb.
Er staan er inmiddels wel 10 in hoewel ik outlook synchroniseren op slechts 1 agenda heb ingesteld
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-07-2023 10:42 PM
Hoi Martijn,
Dat is het eerste wat ik heb geprobeerd. De hockey agenda hangt onder "mijn agenda". Deze agenda kan ik wel uitvinken maar dat vind ik niet handig. De hockey agenda die daaronder hangt kan ik dus niet verwijderen. Maar ik heb inmiddels de google agenda in gebruik genomen en dat werkt goed, dus je hoeft verder geen moeite meer te doen.
op 27-09-2023 08:14 PM
Ik zit met hetzelfde probleem. 6 mappen verjaardagsagenda uit een verleden die maar blijven terugkomen. Deze mappen hangen onder een exchange account. Wellicht ligt daar het probleem?
Zijn er alternatieve suggesties voorbij gekomen, anders dan verwijderen van een account of hulp op afstand?
op 29-09-2023 08:30 AM
Hi @Members_glXeNAG, goedemorgen.
Welke app gebruik je hiervoor? En kan je deze opties ook via je Exchange-account uitzetten? Wij kunnen op afstand ook met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen.
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 23-11-2023 12:18 PM
op 24-11-2023 11:31 AM
Hi @CsabaSz79, goedemorgen.
Omdat het via de cloud niet gelukt ben ik bang dat je deze ook niet via een back-up terug kan zetten. Hebben de andere deelnemers ook een mogelijkheid om je opnieuw uit te nodigen?
Groeten,
Martijn
op 24-11-2023 12:27 PM