Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A55 loopt steeds vast

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2025 07:39 PM)
246 Weergaven
Inge574
Journeyman
Opties

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe Samsung A55 gekocht en deze loopt vanaf het begin af aan al vast: bij Netflix blijft het beeld hangen, in Whatsapp kun je niets meer en bij spelletjes wordt het beeld ineens zwart met een paar kleine blokjes. Het enige wat dan nog mogelijk is opnieuw herstarten (als dit al lukt), dit doe ik soms wel 4x per dag en dan gaat het weer even goed. Ik heb het toestel al voor reparatie retour gestuurd, maar Samsung geeft aan niets te hebben gevonden en geeft aan dat als ik het toestel opnieuw toestuur en zij vinden niets ik voor de kosten mag opdraaien. Ondertussen is het probleem niet opgelost en zit ik met een telefoon die niet werkt. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

Spring naar oplossing
13 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Inge574,

Krijg je de issues ook na een fabrieksreset waarbij je de back-up nog niet hebt terug laten zetten? Zo nee, dan ligt het aan de back-up van de apps en raden we aan om de apps handmatig terug te installeren. Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Inge574
Journeyman
Opties
Ook dit heb ik al geprobeerd, zonder resultaat. Inmiddels heb ik het toestel ter reparatie gestuurd.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Inge574,

je kan ons gerust er op de hoogte van blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Inge574,

Ik lees dat de moederbord is vervangen van jouw A55. Loopt jouw toestel niet meer vast?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes