Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A54 geluid misvormd na android update

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2023 09:27 PM)
775 Weergaven
TrueD
Journeyman
Opties
Na de laatste android update op mijn a54 is het geluid op mijn (draadloze/bluethooth) headset niet om aan te horen.(kraakt en misvormd) 
Op oude a52 die ik bewust niet heb upgedate klinkt de zelfde headset perfect 
Alles opnieuw opgestart en resets gedaan... helpt niets
0 Likes
18 Antwoorden
إلسي
First Poster
Opties
Gelukkig geen last van 🙏
0 Likes
maarten_s
First Poster
Opties
Heb het zelfde probleem met me A54.. alles geprobeerd en niets helpt!
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @TrueD ,

Goed dat je dit eventjes bij ons aankaart. Heb je al eens volledig de netwerkinstellingen van jouw telefoon gereset en gecontroleerd of de app van de headset volledig up-to-date is? Het kan zo zijn dat er iets niet helemaal goed gaat met de instellingen, waardoor de kwaliteit van de headset lager is dan verwacht. Hou er wel rekening mee dat het resetten van de netwerkinstellingen er ook voor zorgt dat je de Wi-Fi en dergelijken op jouw telefoon opnieuw moet instellen. 

@maarten_s Ik raad je aan om dezelfde stappen te doorlopen.

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes
TrueD
Journeyman
Opties
Hoe doe je de netwerk instellingen resetten? (En doet dat dan iets met bluetooth verbindingen?)
De headset heeft geen app (en geen wifi)
0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @TrueD,

Je kunt de netwerkinstellingen resetten door binnen de instellingen van je apparaat te gaan naar: Algemeen beheer > Resetten > Netwerkinstellingen resetten.  Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt. Dit zou mogelijk een oplossing kunnen zijn!

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland.

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
0 Likes
RayZeg
Student
Opties
Helaas hier ook hetzelfde probleem, netwerk reset heeft niet geholpen, Samsung s20 geen probleem met dezelfde headset
TrueD
Journeyman
Opties
Ja bij mij hielp het ook niet, op meerdere andere telefoons doet mijn headset het prima, maar op mijn a54 na die update vreselijk gekraak
0 Likes
RayZeg
Student
Opties
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @TrueD

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van  RayZeg geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes