Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A54 en usb C splitter naar audio

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2024 02:18 PM)
415 Weergaven
ABalou
Apprentice
Opties
Hi ik had een nieuwe splitter gekocht zodat ik op vakantie met iemand samen naar muziek kon luisteren of films kon kijken. Ik heb zelf een A54 telefoon dus hier zit geen normaal audio plug ding meer bij. Dus ik kocht een splitter, waar onder stond dat het voor de s21 serie etc. Niet zou werken. Nou top mijn telfoon stond er niet tussen, maar nu geeft het bij mij aan dat het usbapparaat niet ondersteund word?
Ik heb me telefoon net geüpdate maar geen verandering.
Heeft iemand een idee?
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Om welke splitter gaat het? Stuur de link eens. Meestal moet je een orgineel Samsung tussenstukje kopen om het te laten werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ABalou
Apprentice
Opties
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ugreen is geen slecht merk. Ik durf ook niet te zeggen of eentje die split naar 2x 3.5mm zal werken.

https://www.gsmpunt.nl/kabels/samsung-usb-c-naar-35mm-headset-jack-adapter-wit?utm_campaign=ggl_shop... Deze zal wel werken want dit is origineel Samsung.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wellicht kan je zoiets > https://www.allekabels.nl/jack-kabel/4/4095044/jack-splitter-kabel.html?mc=nl-nl&gad_source=1&gclid=... op die Orginele samsung aansluiten maar ik kan geen garantie geven of dat werkt.
ABalou
Apprentice
Opties
Bedankt voor de tips ik zal er naar kijken!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In mijn ogen klinkt dit logisch. Maak het werkend met een origineel samsung stukje en als dat werkt sluit je er een 3.5mm splitter op aan.
ABalou
Apprentice
Opties
Dankjewel dat zijn ook goeie opties!
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Alleen geen garantie of dat werkt. Met een Samsung tussenstukje heb je die garantie wel. Je kunt altijd het beste bij Samsung blijven ipv onbekende merken.