Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A54 128GB 6GB RAM

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2023 08:22 AM)
1041 Weergaven
Rody043
Explorer
Opties
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een A54 128GB. Hier zou 8GB werkgeheugen / RAM in moeten zitten. Echter geeft deze 6GB aan bij apparaatinderhoud. Klopt dit wel?
0 Likes
Spring naar oplossing
Sahri
Helping Hand
Opties
Ja klopt. Zag dat staan bij gsmarena.com Maar ik zag ook net dat het in de topic titel stond dus dat was een beetje een domme vraag 😅 Maar ik zou bij die verkoper dus geen mobiele telefoons meer kopen.
0 Likes
Rody043
Explorer
Opties
Telefoonpro.nl is de verkoper (via bol.com besteld)
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ahh ok. Ik zou daar maar geen telefoon meer bestellen want de kans bestaat dat je dan weer een grijze import krijgt.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is altijd het beste om direct via de Samsung webshop te bestellen😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rody043
Explorer
Opties
Zat €40 verschil in, Samsung wilde hierin niet tegemoet komen..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En dat verschil is er omdat grijze import goedkoper is. Samsung importeert deze niet zelf de verkoper doet dat. Slechte business dus. Je kunt beter direct bij de Samsung webshop kopen en niet bij slechte verkopers.
Jackie18
Journeyman
Opties

Ik heb een dergelijke, frustrerende situatie met dezelfde verkoper: TelefoonPro.nl en Bol.com. Mijn Samsung A24 zou volgens de Bol website 6GB RAM moeten hebben en dat bleek 4GB te zijn. Een financiele compensatie is geboden en is overigens je recht als consument, overeenkomend met de mate van afwijking van het artikel. Hoe kan worden vastgesteld wat het juiste compensatie-bedrag is?  

0 Likes
Jackie18
Journeyman
Opties

Ik wil graag weten wat Samsung doet om dit soort grijze import tegen te gaan. Dit beinvloedt ook de Samsung naam. En wordt enige actie ondernomen tegen de verkoper, die keer op keer (Samsung) artikelen levert die niet-conform zijn aan wat wordt geadverteerd? 

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Beste Jackie, Samsung kan hier helaas niks tegen doen. Het is heel lullig maar ieder bedrijf kan toestellen uit een ander land importeren en hier met winst verkopen. Het beste wat wij als consument kunnen doen is op de hoogte zijn van welke webshops te vertrouwen zijn en welke niet. En iedereen waarschuwen voor slechte webshops. Het beste is om de Samsung website te gebruiken dan zit het altijd goed. Coolblue is ook een goede optie. En ik gebruik veel gsmpunt voor accessoires ect, orginele laders ✌️😁
Jackie18
Journeyman
Opties

Ok, ik snap het. Het is als consument een erg frustrerende ervaring, je voelt je bedonderd en als ik naar de Bol website en reviews kijk van TelefoonPro komt het erg vaak voor. Ik ben al maanden bezig om mijn compensatie te krijgen via de Bol "klantenservice". Lesson learnt! Dankjewel voor je snelle reactie en uitleg. 

0 Likes