op 08-08-2023 09:00 PM
Hallo!
Ik heb met mijn A53 een probleem met een 2,4GHz wifi netwerk. Mijn telefoon maakt verbinding maar geeft aan dat er geen internet beschikbaar is.
Met alle andere netwerken verbindt de telefoon wel maar andere (android) apparaten verbinden wél met het desbetreffende netwerk.
Ik heb de netwerkinstellingen al gereset maar dat werkt niet. Ook een reset van de telefoon biedt geen oplossing.
Iemand hier nog een idee?
op 09-08-2023 03:02 PM
op 09-08-2023 03:06 PM
Hi Patrick,
Zoals omschreven werken andere Wifi netwerken prima en andere android apparaten op het desbetreffende netwerk gaat ook goed. Het er dus om dat mijn telefoon met één bepaald wifi netwerk geen verbinding maakt. Router resetten lijkt me dus niet de oplossing, zeker niet aangezien ALLE andere apparaten gewoon verbinding maken.
Kan het er iets mee te maken hebben dat het netwerk misschien niet snel of sterk genoeg is? Zitten er wat dat betreft "beperkingen" op de A53 die oudere samsung modellen niet hebben?
Reparatie of servicepunt lijkt me ook niet de bedoeling aangezien er met overige (wifi)netwerken ook geen probleem is. Dus ik weet niet wat er dan te repareren is.