Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52s 5g wifi probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2023 01:53 PM)
506 Weergaven
Ericbos
First Poster
Opties
Ik heb een A52s 5g met android 13 en de laatste beveiligingspatch. Mijn wifi op 2.4 ghz geeft problemen: upload is nog redelijk maar download geeft practisch geen snelheid. De wifi op 5 ghz (ac standaard) werkt prima. Is dit een gekend firmware probleem of is mijn toestel stuk?
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Reset de netwerkinstellingen op je telefoon eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Herstart je router ook even🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ericbos
First Poster
Opties
Beste Patrick, dat heb ik reeds gedaan. Trouwens de tablets en de A51 van mijn vrouw werken uitstekend op 2,4 ghz. Toch bedankt.
0 Likes
Ericbos
First Poster
Opties
Ik heb ook al een restart gedaan in veilige modus, wifi aangezet. Doch zelfde probleem. Ik zit op UI5.0. Zijn er nog mensen met problemen op wifi 2.4 ghz (11n)? Ik heb gelezen dat er een update naar UI5.1 met een nieuwe firmware zit aan te komen. Hoop dat dit het probleem oplost. Maar dat rou wtllen zeggen dat er nog mensen met dit probleem zitten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ericbos, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe gaat het met de verbindingssnelheid? Ervaar je dit met verschillende apps? En heb je ook de instellingen van je router ook al eens gereset? Hoe is de snelheid als je het toestel verbindt met een hotspot van een andere telefoon?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ericbos
First Poster
Opties
Het probleem doet zich voor met alle apps die downloads doen. In veilige modus heb ik dus hetzelfde probleem. Op wifi 2.4 ghz (11n) is de download maar 0,5 tot 0,8 mbs, upload 9 mbs. Op 5 ghs (11ac) alles prima. Heb geprobeerd op een hotspot op een andere gsm, config 2.4 ghz, en heb hetzelfde probleem.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes