Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52 geblokkeerd

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2025 02:03 PM)
148 Weergaven
Members_tods2OH
First Poster
Opties

Wie kan mij helpen A52 is geblokkeerd , ik wil graag deblokkeren maar zonder dat ik de gegevens kwijt raak.

Alvast bedankt

Hans

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Hans, 

Bedankt voor jouw bericht. Het is zuur om te lezen dat jouw A52 is geblokkeerd. Wanneer je de code niet meer weet is toch de enige manier om fabrieksherstel te doen via de Recoverymenu. Gegevens waarvan geen back-up van is gemaakt ben je inderdaad kwijt.

Schakel hierbij jouw toestel uit en verbind het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe date / factory reset''. 

Kan je ons laten weten of het is gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Hans, 

Bedankt voor jouw bericht. Het is zuur om te lezen dat jouw A52 is geblokkeerd. Wanneer je de code niet meer weet is toch de enige manier om fabrieksherstel te doen via de Recoverymenu. Gegevens waarvan geen back-up van is gemaakt ben je inderdaad kwijt.

Schakel hierbij jouw toestel uit en verbind het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe date / factory reset''. 

Kan je ons laten weten of het is gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes