Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A50 Opstartgeluid

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2020 03:56 PM)
698 Weergaven
tuurke1962
Navigator
Opties

Mag ik nog even terugkomen met mijn opstartgeluid.

Ik heb dus nog altijd moeite met het ontbreken van het opstartgeluid...dus ik goochel nog steeds probeer allerhande (veroorloofde) mogelijke oplossingen.

Zeker nu ik er een Galaxy A41 bij heb. Hier was het instellen van een persoonlijk geluid (langs System UL) geen probleem en draait alles normaal.

Nu mijn vraag: na het opstarten in veilige modus krijg ik dus wel geluid.

Zou het kunnen dat één van de geïnstalleerde "apps" aan de basis ligt van het geluidsprobleem ? Welke ?

Indien ja, moet ik dan om beurten elke app verwijderen...normaal opstarten en...nagaan of het probleem opgelost is ?

Is het voldoende de app te verwijderen uit "start" of moeten die totaal verwijderd worden van de smartphone ? 

Bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @tuurke1962,

Staat het toestel op geluidsmodus stil of geluid als je hem uitschakelt en weer opstart?

Als het in de Veilige Modus niet voorkomt, wordt het veroorzaakt door een van je apps. Het is niet te achterhalen welke app dit is. Je kunt ze een voor een verwijderen, of een reset uitvoeren en handmatig je apps terug installeren 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @tuurke1962,

Staat het toestel op geluidsmodus stil of geluid als je hem uitschakelt en weer opstart?

Als het in de Veilige Modus niet voorkomt, wordt het veroorzaakt door een van je apps. Het is niet te achterhalen welke app dit is. Je kunt ze een voor een verwijderen, of een reset uitvoeren en handmatig je apps terug installeren 👍

rsz-846676
0 Likes