Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A34

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2024 12:19 PM)
190 Weergaven
sandora0204
First Poster
Opties
Sinds kort blijft de Samsung A34 "hangen" wat erg irritant is, dan moet je eerst het scherm uitdoen en dan weer aandoen dan kan je pas weer verder scrollen. 
Maar blijkt dat de Samsung A54 het ook heeft.
Meerdere mensen er last van?
Hoop dat dat opgelost wordt want is erg vervelend en weet ook niet waardoor het komt, want doe niks overdreven met mijn telefoon.
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @sandora0204,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw A34 wel up-to-date en is dit issue nog aanwezig na het herstarten en/of het verwijderen van het cache geheugen? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
sandora0204
First Poster
Opties
hij is zeker up-to-date. Het gebeurt niet altijd dat het scherm blijft hangen maar wel dikwijls. Denk dat het een Samsung probleem is want had het ook bij de A70 en mijn dochter heeft dat probleem ook bij de A54. Ligt denk ik toch aan de A serie. En cache geheugen is verwijderd maar het probleem blijft. Hierna dus geen A serie meer.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie sandora0204,

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes