Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A33 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2022 09:55 PM)
238 Weergaven
MOBISAMS
Apprentice
Opties

Goede avond

Als klant van Telenet  heb ik op hun website  een A33 5G   aangekocht.

via andere klanten van Telenet vernam ik waar de operator 5G  aanbood

dat is vrij kort in men buurt, Maar helaas kan ik geen 5G   hebben op die plaats

Volgens  de Klantendienst van Telenet wachten ze op een GO  van Samsung  om 5G op de A33  te kunnen gebruiken

is deze informatie correct en zo ja wat zijn de voor uitzichten

ik betaal intussen wel bij de operator mijn abonnement  voor een dienst die ik niet kan gebriuken

met een simkaart van Proximus heb ik wel 5G met dit toestel

vriendelijke groet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt gelijk. Je toestel is gewoon in orde. Telenet moet jou die dienst leveren als ze dat niet doen dan kan Samsung daar weinig aan doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit lijkt me een onzin antwoord van Telenet. Een go van Samsung? Dat klopt niet. Je toestel ondersteund gewoon 5G. Het is aan de provider om je te geven waar je voor betaald.
MOBISAMS
Apprentice
Opties

Beste Patrick

ik ben al 14dagen bezing met Telenet om 5G op men A33 te krijgen .ik heb zelf getest met een vriend die op een plaats staat  waar hij wel 5G krijgt en ik niet, Telenet zegt dat me abonnement in orde is ,men simkaart gevinkt is  op 5G, ik moet wachten tot ik pop up krijg als SAMSUNG  hun toelaat 5G  op de A33 te activeren. Dat het toestel wel klaar is bewijst  dat als ik een sim van proximus er in plaatst dat ik wel 5G  heb.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt gelijk. Je toestel is gewoon in orde. Telenet moet jou die dienst leveren als ze dat niet doen dan kan Samsung daar weinig aan doen.