2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden door Ajay-A
Zijn er mensen met een samsung A16 5G die ook n update gaan krijgen android 16 one ui 8 of al gehad hebben
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 weken geleden
Kwam net ook een artikel tegen van 23 september met het uitrol schema van Europa. Daar word aangegeven dat de Samsung A16 pas de update in november krijgt. Of dat schema klopt of nog klopt durf ik niet te zeggen. Maar als je hem zo snel mogelijk wil hebben als hij beschikbaar is, kijk dan geregeld even bij Instellingen -> Softwareupdate -> Downloaden en Installeren of de update er al is voor je.
2 weken geleden
2 weken geleden
6 oktober is volgens mij de start van de uitrol in Zuid-Korea. Als alles dan mee zit, dan zou de update volgende week beschikbaar moeten zijn hier.
2 weken geleden
2 weken geleden
Je kan hier lezen wat er in UI8 veranderd.
2 weken geleden
Kwam net ook een artikel tegen van 23 september met het uitrol schema van Europa. Daar word aangegeven dat de Samsung A16 pas de update in november krijgt. Of dat schema klopt of nog klopt durf ik niet te zeggen. Maar als je hem zo snel mogelijk wil hebben als hij beschikbaar is, kijk dan geregeld even bij Instellingen -> Softwareupdate -> Downloaden en Installeren of de update er al is voor je.
zondag
zondag
Heb je al handmatig gezocht naar de update?
Ga naar Instellingen -> Softwareupdate -> Downloaden en installeren
maandag