Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

3 blauw-paars bolletjes

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2024 04:52 PM)
518 Weergaven
Klééne
Journeyman
Opties
Hallo, sinds een update van mijn Samsung A52s krijg ik op eender welk programma ik heb geopend. 3 draaiende paars-blauwe bolletjes in het midden van mijn scherm. En staat het scherm stil, en kan ik pas verder als ik effe terug ga naar vorige! Iemand een ideetje??? Zou héél gelukkig zijn moest het opgelost kunnen worden!! Alvast dank jullie wel!!
0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Klééne,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal  up-to-date en kan je e.v. een screenshot hiervan maken?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Klééne
Journeyman
Opties
Ja de gsm is onlangs geüpdatet. Bedankt voor de reactie, hoop dat je mij verder kunt helpen....1707757301112.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Klééne,

Is de issue er ook wanner je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Klééne ,

Niet leuk als dit gebeurd. Er zijn 2 opties.

1.  Instellingen > toegankelijkheid > Zichtverbeteringen > Animaties verkleinen op aan zetten. Dit zou kunnen werken.

2. Een fabrieksherstel, dit werkt 100%.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Klééne,

Heeft de tip van Patrick geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Klééne