Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verjaardagskorting

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
528 Weergaven
PatBreda
Pioneer
Opties

Beste community support

Ik ben deze maand jarig en vroeg mij af of ik nog steeds een verjaardag kortingscode krijg?

Ik heb zo'n korting voor mijn verjaardag ooit eerder gehad, jaren geleden en toen een fold 4 gekocht. En dat is natuurlijk interessant en super fijn.

Echter afgelopen jaar, vorig jaar augustus, heb ik er geen ontvangen. Verder geen ramp.

Dus ik dacht, bestaat die actie nog wel?

Ik heb nl interesse in een mooie galaxy book 5 pro 360.  Lees alleen maar goeie reviews.

En ik wil die graag vandaag of morgen bestellen.

Zou natuurlijk fantastisch zijn als ik dat met een leuke verjaardagskorting mag doen.

Kan de community support mij verder helpen?

Alvast bedankt. 

Groetjes,

Patrick 

0 Likes
15 Antwoorden
PatBreda
Pioneer
Opties
Hoi Widajono. Geen idee eerlijk gezegd.
Ik heb ooit jaren geleden zo'n email ontvangen, zo ongeveer 1 week van te voren. Maar ik kan mij niet herinneren dat ik mij daar ooit voor heb aangemeld. Volgens mij hoeft dat ook niet. Mogelijk moet je wel samsung toestaan jou berichten te mogen sturen. Denk ik.
Aan de andere kant, ik heb 2 keer zo'n verjaardagskorting email gehad maar vorig jaar bijvoorbeeld weer niet.
Dus hoe dat wordt bepaald, waarom het ene jaar wel en het andere jaar weer niet, geen idee. Heeft misschien ook te maken met iemands aankoopgeschiedenis, notificaties aan, regelmatig ingelogd de samsung site bezoeken?
Precies ook de reden waarom ik hier de vraag heb gesteld.
Nu ben ik al best lang een trouwe samsung klant, sinds de galaxy s5 en heb al aardig wat gekocht bij samsung van smartphones tot tv, gaming monitor, horloges en ssd's etcetera. Misschien dat zo'n historie ook meetelt? Just saying. Misschien dat ook andere activiteiten beloond worden, enquêtes, reviews doen?
Nu wil ik die collectie uitbreiden met een serieuze galaxy book 5 pro 360. Maar ja, geduldig wachten op een reactie.
Misschien dat de CM hierover iets kan roepen. Succes iig.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @PatBreda,

Bedankt voor jouw bericht. De actie bestaat nog. Het kan soms belanden in jouw Ongewenste-Spammap. We raden aan om dat in de gaten te houden. Voor de zkeerheid heb ik nog een aparte code voor je aangevraagd. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @widajono,

Dat is inderdaad bijzonder. Wanneer je een Samsung Members bent zou je het moeten krijgen. Zie hiervoor de onderstaande link en hou in de periode van jouw verjaardag ook jouw Ongewenste-Spammap in de gaten.

https://bit.ly/2EAcGuf

Je kan ons gerust laten weten of je er zo mee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
widajono
Pioneer
Opties
Hallo Ajay,
Hoewel ik al sinds de Galaxy S1 groot Samsung fan ben zijn mijn aankopen nooit geregistreerd in mijn Members account. Heel vreemd wat heb verschillende producten via Samsung zelf besteld. Heb me aangemeld voor Rewards punten maar voorlopig ben ik voorzien van telefoon, buds, watch, tablet, tv én Soundbar 😂
0 Likes
PatBreda
Pioneer
Opties
Hoi Ajay-A

Heel fijn. Ik zie dan graag die code tegemoet.

Komt die dan via email of hier in de chat via pm?
Ik heb iig nog niks ontvangen.

Alvast bedankt.

Groet
Patrick
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo PatBreda,

Ik heb je net een privébericht gestuurd met de code.

Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager