op 05-05-2021 11:29 PM
ik ben op zoek naar een vervang toetsenbord voor mijn laptop
NP R730 JT02BE
is er hier iemand die me aan het juiste onderdeelnummer kan helpen hiervoor??
en of ik het kan bestellen bij jullie, en waar?
mvg
eddy b
06-05-2021 12:52 AM - bewerkt 06-05-2021 12:57 AM
06-05-2021 11:44 PM - bewerkt 06-05-2021 11:45 PM
Beste dirk269
bedankt voor je snelle antwoordje. Ik had zelf ook al een van deze sites gevonden, maar daar kunnen ze enkel een qwerty klavier leveren, en ik denk dat dit probleem zich bij de andere ook zal stellen.
komt daar nog bij dat men naar het juiste partnummer vraagt, en daarvoor moet ik eerst even de laptop uit elkaar halen om dit te kunnen bekijken. Maar ik zal eerst even naar een tutorial moeten kijken op youtube of zo 😀.
moest jij of iemand anders nog meer informatie hebben dan zie ik die graag komen.
Verder heb ik via de klantendienst te horen gekregen dat samsung benelux geen laptops meer ondersteund. Ik vind dit heel jammer dat samsung de eigenaars van deze toestellen in de kou laat staan, tenslotte hebben wij toch een product van hen gekocht.
het is ondertussen wel zo een tien jaar maar dat ding doet nog altijd wat het moet doen en het zou jammer zijn dat hij nu moet weggedaan worden.
mvg
eddy b
op 06-05-2021 11:50 PM
op 06-05-2021 11:52 PM
misschien heb je wel gelijk, maar ik ben een gewoontebeest en kan moeilijk afscheid nemen van zulke dingen 😁
en ik heb geen nieuw toestel voor 80 euro( als ik de prijs op de site mag geloven )
grtz
eddy b
op 07-05-2021 09:37 AM
Hi @eddy b,
We kunnen een reparatieverzoek indienen, maar ik kan niet garanderen dat de onderdelen op voorraad zijn en hoe hoog de kosten zullen uitvallen.
Waarschijnlijk zullen de kosten hoger uitvallen dan 80 euro, denk aan transport-, arbeidskosten en de te repareren onderdelen.