25-04-2024 01:21 PM - bewerkt 25-04-2024 01:23 PM
Beste,
Na een vorig contact met jullie medewerkers had ik de spontane barst in mijn galaxy book pro 3 die enkel zichtbaar was als de laptop uit stond gelaten voor wat het is. Op het internet was toch niets anders te vinden dan mensen die zelf voor de kost moesten opdraaien van reparatie, want het wordt ondertussen wel heel duidelijk dat dit een veel voorkomend probleem is.
Nu echter enige maanden later opnieuw een gigantische barst.
De laptop wordt niet gebruikt als touchscreen: we hebben bang het aan te raken
De laptop gebruiken we uitsluitend als desktop, want we hebben bang dat er schade komt als we het verplaatsen, laat staan buitenshuis meenemen.
Ik lees in jullie community niet anders dan klachten over de schermen van de galaxy book pro series. Ik had graag een passende oplossing gezien voor deze schade, aangezien de nieuwe barst wel zichtbaar is tijdens gebruik en voor mij is "stuur hem op en we zien wat onze servicedienst ervan denkt" geen passende oplossing, aangezien dit geen garantie biedt dat er mij geen kost wordt aangerekend voor wat duidelijk een fout is welke bij jullie productieproces ligt.
#barstinscherm #barstgalaxybookpro #klachtbarst
op 26-04-2024 09:11 AM
Hallo @Members_9EPWHNb,
Bedankt voor jouw bericht. Had je het al ter reparatie aangemeld? Zo ja, kan je het met mij delen? Zo nee, kan je mij via een privé-bericht jouw persoons- en productgegevens sturen? Ik kijk dan het intern na en maar er een ticket van voor onze interne afdeling.
Met groet,
Ajay
op 05-05-2024 09:34 AM
Helaas hetzelfde probleem. Ik had eerder al gelezen dat het scherm van de Book3 de zwakke plek is, dus ben er mega voorzichting mee. Vanmorgen klapte ik hem open en zag ik een barst van links naar rechts kronkelend over mijn scherm. Als hij aan staat dan zie je het niet. Hij begint/eindigt niet in een hoek. 😰
op 08-05-2024 04:22 PM
Hi @Duha, bedankt voor jouw bericht.
Had je jouw Galaxy Book3 al aangemeld ter reparatie? Via die weg kan er naar jouw Galaxy Book worden gekeken. Dat kan eventueel hier:
https://bit.ly/3J4HpwQ
Groetjes,
Daphne
op 08-05-2024 05:11 PM
op 08-05-2024 05:14 PM
op 02-07-2024 09:08 AM
Helemaal eens, ik heb hetzelfde gehad met mijn peperdure net nieuwe Galaxy book3 . VOor 1.800,- verwacht je premium kwaliteit. SPontane barst, dan moet je eerst opsturen en dan met je rug tegen de muur een dikke €460,- reparatiekosten betalen!! EN maar volhouden dat het niet onder de garantie valt.
op 02-07-2024 12:37 PM
Ja het is triest hoe Samsung hiermee omgaat. Ik heb via Whatsapp contact gezocht met de klantenservice. Zij adviseerden mij om het toestel voor reparatie aan te bieden. Hiervoor zouden twee mogelijkheden zijn; opsturen of in een servicecenter a la minute laten repareren.
Ik koos voor de tweede optie. Heb via de website mijn toestel aangemeld voor reparatie en aangegeven dat het scherm vervangen moest worden. Het dichtstbijzijnde servicecenter is ruim een uur rijden dus heb er een middag voor vrij genomen.
Aangekomen in de winkel:
* We zien duidelijk impactschade. Je hebt te hard met je pen op het scherm geduwd 🙄
* Het scherm hebben we niet op voorraad
* Je kan een nieuwe afspraak maken en voor eigen kosten laten repareren (€ 560)
Ik heb foto's laten zien van de oorspronkelijke schade. Hierop was geen impactschade te zien, alleen een hele lichte barst. Doordat ik mijn laptop in de dagen na het ontdekken van de schade nog heb gebruikt is de schade erger geworden. Logisch... iedere keer dat je het deksel openklapt.
Omdat ik niet weer voor niets wilde komen heb ik met de medewerker afgesproken dat hij eerst het scherm zou bestellen en dat hij me zou bellen als het binnen was, zodat ik een afspraak kon plannen voor reparatie.
Na drie weken nog geen telefoontje. Klacht ingediend bij Samsung. Geen antwoord op de vraag of het scherm nu binnen is... ik moet gewoon een nieuwe afspraak maken en hopen dat het er dan is. Het servicecenter is telefonisch niet te bereiken.
Hoewel ik al jaaaaaaaren fan ben van de Samsung producten (telefoons/tablets) is de klantenservice echt waardeloos. Wellicht is rechtsbijstand een betere optie.
op 03-07-2024 03:22 PM
Hallo @Duha,
Bedankt voor jouw bericht. Naar welke Service Center was je geweest? Ik stuur ze dan direct een bericht.
Met groet,
Ajay
op 03-07-2024 03:30 PM