Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung laptop support

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2018 11:42 AM)
933 Weergaven
Guy-Ferro
Student
Opties

Is er geen support meer voor Samsung laptops ?

Nogtans in Belgie gekocht bij Mediamarkt een aantal jaar geleden. Ik zoek me een ongluk om iets van info te vinden.

Het nummer voor support 088 9090100 werkt ook niet: is dit misschien een nummer in Nederland, dan mag dat wel eens vermeld worden op de website.

Voor mij geen Samsung laptop meer, nochtans een prima toestel.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Guy,

Het telefoonnummer staat juist op de Belgische contactpagina: 02 201 2418 (lokaal tarief) http://www.samsung.com/be/info/contactus/.

De ondersteuning voor laptops kan beperkt zijn, omdat er al bijna 3,5 jaar geen laptops worden verkocht in de Benelux. Desondanks zal Samsung je natuurlijk zo goed mogelijk proberen te helpen bij problemen.

Is er misschien iets waarmee de community je kan helpen?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Guy-Ferro
Student
Opties

OK, zal met support contact opnemen, maar ik vrees ervoor dat zij mij ook niet gaan kunnen helpen.

In mijn laptop zit namelijk een 128Gb SSD kaartje dat ik wil vervangen door een 256 Gb (of meer) kaartje, maar ik vind nergens een kaartje van deze afmetingen. (Geen standaard SSD maar een specifiek Samsung kaartje: P/N: MZMTD128HAFV-000KN van ongeveer 3 op 4.6 cm.)

Probeer me te behelpen met cloud services, maar het zou toch leuker zijn om wat meer diskruimte te hebben.

Laptop (NP730U3E-X01BE) draait Windows 10 en werkt voor de rest prima. Zonde dat Samsung deze lijn afgebroken heeft in onze contreien.

Thanks.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Guy,

Het telefoonnummer staat juist op de Belgische contactpagina: 02 201 2418 (lokaal tarief) http://www.samsung.com/be/info/contactus/.

De ondersteuning voor laptops kan beperkt zijn, omdat er al bijna 3,5 jaar geen laptops worden verkocht in de Benelux. Desondanks zal Samsung je natuurlijk zo goed mogelijk proberen te helpen bij problemen.

Is er misschien iets waarmee de community je kan helpen?

kevin-sig
Oplossing
Guy-Ferro
Student
Opties

OK, zal met support contact opnemen, maar ik vrees ervoor dat zij mij ook niet gaan kunnen helpen.

In mijn laptop zit namelijk een 128Gb SSD kaartje dat ik wil vervangen door een 256 Gb (of meer) kaartje, maar ik vind nergens een kaartje van deze afmetingen. (Geen standaard SSD maar een specifiek Samsung kaartje: P/N: MZMTD128HAFV-000KN van ongeveer 3 op 4.6 cm.)

Probeer me te behelpen met cloud services, maar het zou toch leuker zijn om wat meer diskruimte te hebben.

Laptop (NP730U3E-X01BE) draait Windows 10 en werkt voor de rest prima. Zonde dat Samsung deze lijn afgebroken heeft in onze contreien.

Thanks.

Nick
MegaStar
Opties

Hi Guy, het belangrijkste voor het vervangen van een SSD is de aansluiting. In dit geval is dat, zover ik kan vinden, een SATA-aansluiting. Dit betekent dat bijna elke SSD die momenteel geproduceerd wordt zal werken. Het vervangen kan ik verder helaas niet bij helpen, aangezien dat volledig aan de gebruiker is. Desondanks hoop ik je zo een beetje geholpen te hebben. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"