Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem samsung t7/t7 shield

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2024 09:57 PM)
1555 Weergaven
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ik ondervind een probleem met mijn samsung t7 ik had er 191 gb aan betsanden opstaan en wou mijn back-up t7 shield formateren omdaar een back-up van te maken nu heb ik dus perongeluk de verkeerde ssd geformateerd met al mijn bestanden erop, nu heb ik de ssd dus onder het formateren eruit gehaald om verlies van bestanden te voorkomen, nu zegt de samsung magican software dat de 191 gb aan bestanden nog aanwezig is op de SSD alleen windows wil de bestanden niet openen omdat de bestanden door het formateren in RAW omgezet zijn, nu is mijn vraag of er nog een kans is om mijn bestanden terug te krijgen ?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is een hele nare situatie maar als je tijdens het formatteren de kabel eruit trekt zijn je bestanden al niet meer te redden. Ik zou het formatteren afmaken en opnieuw beginnen.

Ik hoop dat er niet al te belangrijke dingen op stonden😔
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is een hele nare situatie maar als je tijdens het formatteren de kabel eruit trekt zijn je bestanden al niet meer te redden. Ik zou het formatteren afmaken en opnieuw beginnen.

Ik hoop dat er niet al te belangrijke dingen op stonden😔
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Er stonden drone beelden onbewerkt dus die ben ik nu dan teleurstellend waarschijnlijk kwijt😑😑 Is er trouwens een kans dat als ik hem formateer en dan een herstelprogramma gebruik de bestanden nog terug te kunnen krijgen? Ik heb overigens al wel 5 programma's geprobeerd maar geen 1 vind iets waarschijnlijk om het RAW bestanden zjjn.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarschijnlijk niet nee. Ik heb diezelfde fout ook eens begaan en toen ben ik een kleine film collectie van een terrabyte verloren. Altijd voor het formatteren even een goede 20 seconden nemen om na te denken of alles wel goed is zodat deze fout hopelijk nooit meer gebeurd.
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Oké jammer maar kan het natuurlijk altijd een poging geven! Nu staan allebij de ssds trouwens niet meer geformatteerd in EXfat of 32FAT maar windows wil ze ook niet formateren in de formaten weet je daar dan meschien raad voor ?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In welke formaten kun je ze wel formatteren dan? Heb je het al via je telefoon geprobeerd? Via mijn bestanden kun je ze ook formatteren.
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ik heb de back-up schijf al kunnen formateren naar exFAT alleen de normale schijf ga ik nog niet formateren want de bestanden staat er nog wel op alleen in RAW dus windows kan ze niet openenen en forceert je dus bijna om de schijf te formateren, nu moet ik dus een programma vinden die de bestanden weer terug zet naar normale leesbare bestanden maar dat is nog niet zo makkelijk heb ik gemerkt naar 10 programmas en meerdere langdurige scans, ik ga dan ook hulp inschakelen van een computerzaak vrijdag om te kijken of de beelden te redden zijn.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het probleem is dat je de kabel eruit trok tijdens het formatteren. Je zou eigenlijk het formatteren af moeten maken anders kan Windows het idd niet lezen. En daarna iets van R studio eroverheen gooien of Disk Drill. Reken er maar niet op dat je 100% zult terughalen maar een het is wel mogelijk als sommige datablokken nog niet zijn overschreven om delen terug te halen. Hoeveel dat is een gok, je moet maar net mazzel hebben. Bij een computerzaak zullen ze hetzelfde doen maar dan tegen een hoog bedrag.
0 Likes