op 04-05-2018 08:46 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi! Ik heb een vraag over de tablet Galaxy Tab S2 (9.7 inch, Wi-Fi) Ik ben opzoek naar een leuke "betaalbare" tablet. Nu ben ik erg fan van Samsung en is mijn oog gevallen op de S2. Uiteraard zie ik de nieuwe S3, hij lijkt me geweldig maar ruim boven het budget wat ik uit wil geven voor een tablet. Nu is de S2 een populaire tablet maar ik zie dat de software verouderd zou zijn en dat deze ook niet meer ondersteund zal worden. Op de site staat zelf tot mei 2018. Wat is de versie waar de S2 nu op draait en hoe gaat dit in de toekomst? Aangezien ik toch nog een behoorlijk bedrag moet betalen voor de S2 wil ik wel iets kopen waar ik nog jaren (snel) mee kan werken. Helaas stuurt mij dit voor mij keuze richting andere merken.
Wat denken jullie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 04-05-2018 11:12 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
ik heb even voor je meegekeken, het is inderdaag niet een heel erg groot aanbod die ze momenteel hebben. De S3 is zoals je zegt de nieuwste en ook een stuk duurder. En met de S2 loop je straks ook al achter de feiten aan.. Hoewel er nog kleine updates voor de S2 uit gaan komen hoef je geen grote updates meer te verwachten. In principe werkt het toestel natuurlijk supersnel en zal dat zeker nog een aantal jaar goed blijven doen, er zit Android 7.0 op en dat is een prima besturingssysteem! Mocht je dat niet over de streep trekken dan zit er denk ik niks anders op dan op zoek te gaan naar een ander merk of even wachten tot de S3 iets betaalbaarder word, misschien een mooie 2ehandse zoeken?
op 04-05-2018 11:12 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
ik heb even voor je meegekeken, het is inderdaag niet een heel erg groot aanbod die ze momenteel hebben. De S3 is zoals je zegt de nieuwste en ook een stuk duurder. En met de S2 loop je straks ook al achter de feiten aan.. Hoewel er nog kleine updates voor de S2 uit gaan komen hoef je geen grote updates meer te verwachten. In principe werkt het toestel natuurlijk supersnel en zal dat zeker nog een aantal jaar goed blijven doen, er zit Android 7.0 op en dat is een prima besturingssysteem! Mocht je dat niet over de streep trekken dan zit er denk ik niks anders op dan op zoek te gaan naar een ander merk of even wachten tot de S3 iets betaalbaarder word, misschien een mooie 2ehandse zoeken?