op 06-11-2020 05:30 PM
Ik hoorde onlangs in het nieuws dat er eindelijk een firmware update is voor de G7 die het flikkerende scherm issue met Gsync moet oplossen.
Nu heb ik de nieuwe firmware op een USB stick gezet en in de juiste USB poort van mijn monitor gedaan.
echter lukt het updaten niet, de USB device wordt herkent maar mijn monitor herkent het .bin bestand niet of wil deze niet uitvoeren.
Ik heb de LC27G75TQSUXEN met firmware M-TG700CCAA-1005.2 en deze probeer ik te updaten naar: M-TG700CCAA-1009.3 .
Ik heb de USB stick geformatteerd naar exFAT , FAT32 krijg ik niet als optie aangezien het een 64Gb USB stick is.
Zou dit het issue kunnen zijn? ik heb exFAT 32Kb gedaan in de hoop dat dit nog iets uit maakt maar helaas niet.
Als dit het issue is moet ik alsnog een USB stick van 32Gb kopen om te kunnen updaten, lijkt mij wat overdreven voor een firmware update in 2020 dat het op deze manier moet gaan dus ik hoop/neem aan dat er iets anders aan de hand is hier.
Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag, Samsung is telefonisch al maanden niet bereikbaar voor monitor support helaas.
op 06-11-2020 10:58 PM
Formateer hem eens hiermee naar fat32 https://www.computeridee.nl/downloads/systeem/hp-usb-disk-storage-format-tool/. Grootte maakt niet uit je kunt hem gewoon formatteren.
op 09-11-2020 10:08 AM