op 21-09-2020 07:48 AM
Hi,
Mijn monitor geeft het volgende beeld bij het aanzetten.
Meerdere keren aan en uit zetten lost het probleem niet op. Na een half uur tot een uur lost het zich op de een of andere manier vanzelf op.
Heeft iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit kan voorkomen?
Alvast bedankt,
Mirella
op 22-09-2020 03:48 PM
op 23-09-2020 07:27 AM
Hi Imanel,
Ook als alles is losgekoppeld zijn de strepen er en ook als ik een andere laptop aansluit. Het gekke is dat het alleen gebeurd als ik mijn monitor meer dan een dag niet hebt gebruikt (dus meestal maandag ochtend).
op 23-09-2020 08:49 AM
Hi @Mirella15,
Heb je dit ook als je de monitor op een ander apparaat aansluit? Zo ja, dan lijkt het mij aan de monitor te liggen en kun je hem het beste laten repareren via de verkoper.
op 01-11-2021 08:55 AM
Hoi Ik heb precies hetzelfde met dit beeldscherm Wat heb je als oplossing gedaan
op 01-11-2021 09:00 AM
Geen oplossing, het lijkt wel op de monitor moet opwarmen. Dus ik zet mijn pc aan en dan duurt het 15 tot 20 minuten voordat de strepen weg zijn.
op 01-11-2021 11:31 AM
Hoi oke dankjewel ga ik dat ook is proberen. Ik ga zo eerst is even met samung bellen/appen vind dit niet normaal. Ik heb het scherm al 3 jaar en ook elke maandagochtend last van dit probleem
Nogmaals bedankt voor je antwoord
op 01-11-2021 12:05 PM
Succes, wil je me laten weten als er wat uitkomt, ik ben het met je eens het is niet normaal.
op 03-11-2021 09:00 AM
Goedemorgen @Richard Boom, @Mirella15,
Dit hoort inderdaad niet te gebeuren en zal nagekeken moeten worden door een monteur. Ik raad daarom ook aan om het te laten repareren via jouw verkoper.
Houd ons op de hoogte 🙏
Groeten,
Tessa
op 03-11-2021 09:06 AM
Hoi. Ik heb inmiddels via de app contact gehad met samsung. Er zal een afspraak met een monteur gemaakt worden. Helaas geen garantie scherm is 3 maanden buiten de garantie. Aanbieding gehad via speciale site van samsung met inlogcode voor nieuw scherm. Schermen zijn daar nog duurder als bij andere leveranciers hahaha. Heb je dus ook niks aan. Ik laat weten wat de reparatie gaat kosten. Al met al slecht te spreken.
moderator. Waarom advies om het scherm via de leverancier te laten maken en niet via samsung zelf ?