Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear Fit 2 Pro - Crash en niet opgeslagen data

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2018 10:57 AM)
449 Weergaven
egbert37
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb sinds kort een Samsung Gear Fit 2 Pro. Een mooi horloge. Maar tot nu toe best wel veel terleurstellingen. Na het lopen worden de gegevens niet opgeslagen. Soms wel, maar vaak niet. Ik heb verschillende apps geprobeerd. Daarnaast ook zonder handmatig een app te starten (de registratie start dan automatisch) worden de gegevens niet opgeslagen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Vorige week crashte het horloge. Zelfs opnieuw opstarten heeft niet geholpen. De betreffende app bleef hangen (Endomondo).  Omdat de crash plaatsvond aan het begin van de loop, is ook deze loop niet geregistreerd (erg jammer).

Bedankt.

0 Likes
2 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Egbert! Heb je toevallig dit topic al gezien en het antwoord van Nick geprobeerd? https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Gear-fit-2-pro-problemen/td-p/306609

Dit klinkt als een vergelijkbare situatie namelijk.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
egbert37
First Poster
Opties

Hallo Joeri,

Bedankt voor je antwoord. Ja, ik had het gezien. Maar ik denk dat mijn probleem anders is omdat ik echt een crash heb gehad en omdat ik met dat een loop wel geregistreerd wordt op het horloge maar niet wordt opgeslagen en ook niet wordt doorgestuurd naar mijn telefoon (en / of de website). 

De meeste wandelingen worden trouwens wel opgeslagen (automatisch starten, geen aparte app).

Ik ga in ieder geval kijken of het opnieuw installeren van de Gear app helpt.

Groeten,

Egbert

0 Likes