een week geleden
Geregeld wanneer ik mijn book 4 360 opstart, start deze op in tablet mode. M.a.w. het toetsenbord geeft geen reactie terwijl ik het apparaat als laptop wil gebruiken. Openklappen en dicht doen geeft niet het schakel effect naar laptop mode. Alleen na herhaaldelijk opnieuw opstarten, start het apparaat uiteindelijk wel "als laptop" op en kan ik het toetsenbord gebruiken. Hiervoor heb ik niet voor de 360 gekozen. Customer service zegt dat zij niets kunnen betekenen en ik de enige ben met dit probleem. #galaxy book4 360
dinsdag
Hallo @Members_UEYORki,
Dat is inderdaad bijzonder. Je verwacht natuurlijk dat jouw Book4 360 normaal functioneert. Ik help je graag! Wanneer de issue er ook is wanneer alles up-to-date is, kan je dan proberen
het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
vrijdag
Hai Ajay-A,
Dank voor de reactie. Ik heb problemen met mijn laptop dus de stappen in uitleg kan ik niet uitvoeren. Die lijken eerder voor een telefoon.
Is er ook zoiets beschikbaar voor de laptop?
Ik ben inmiddels aan het experimenteren door de stand "opstarten bij openklappen" uit te zetten, niet meer de slaapstand te gebruiken. Maar nog niet met het gewenste resultaat.
2 uur geleden