op 18-11-2020 04:38 PM
Hallo,
Ik wil gebruiken maken van andere software om de SSD the encrypten, namelijk Veracrypt.
Mijn vragen zijn:
kan een extern programma voor encryptie op de SSD gebruikt worden?
kan ik de encryptie van Samsung en Veracrypt tegelijkertijd gebruiken?
als Veracrypt wel gebruikt kan worden:
voor een containerfile (op de schijf zelf)
als partitie
als gehele schijf
Met dank,
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-11-2020 11:41 AM
Hoi,
ik heb hem zelf niet dus kan het niet testen, in principe zou het gewoon moeten werken. Je kunt het altijd proberen, als het niet werkt haal je de zelf gemaakte encrypte volume weer weg. Of formatteer je hem compleet. Ik raad je aan om het te proberen met een lege schijf dus zet alle data op de SSD even op een andere schijf voordat je gaat experimenteren.
op 19-11-2020 11:41 AM
Hoi,
ik heb hem zelf niet dus kan het niet testen, in principe zou het gewoon moeten werken. Je kunt het altijd proberen, als het niet werkt haal je de zelf gemaakte encrypte volume weer weg. Of formatteer je hem compleet. Ik raad je aan om het te proberen met een lege schijf dus zet alle data op de SSD even op een andere schijf voordat je gaat experimenteren.
op 21-11-2020 04:25 PM
Hoi,
Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt inderdaad. Eerst natuurlijk de files op de disk gebackupt.
Dank je,
op 23-11-2020 02:10 PM
op 11-08-2021 12:22 AM
Geachte community,
Ik heb een portable ssd T7, maar ben het paswoord kwijt om te unlocken. Kan iemand mij daarbij hulp bieden a.u.b.? Hartelijk dank!
op 12-08-2021 01:54 PM
Hi @A194,
If you lose your password, you need to perform a factory reset at a Service Center in order to use the T7 Touch. Since restoring the T7 Touch to its factory settings will clear all data stored on it, it is recommended that you back up any important data you do not wish to lose in advance.
Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice op 088-9090100, kies dan voor optie 1 -> optie 6.
Laat je weten of het is gelukt? 👍