Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Defecte odessy g9. Maar geen hulp van samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2021 06:08 PM)
1989 Weergaven
Christian313
Journeyman
Opties
Ben nu al een paar dagen bezig om service te krijgen van samsung nederland. 
Telefoon service kan me niet helpen (omdat het een monitor betreft). Facebook bestaat samsung nederland blijkbaar niet want ik kom steeds op de Samsung UK pagina terecht als ik via de samsung.nl site op facebook klik.
B2bservice email adres krijg ik geen reactie 
Whatsapp krijg ik geen reactie. 
Twitter krijg ik geen reactie. 

Samsung Winkel wil me niet helpen omdat het een monitor betreft. 

Ik ben er helemaal klaar mee onderhand. 
Zit he dan met een 5 maanden oude odessy G9 49 inch monitor twv 1400 eu. 
Waarvan er meer dan 50 beeldlijnen vol met dode pixels zitten. 

image

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar heb je deze gekocht?
En waarom wilt de winkel niet helpen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Christian313
Journeyman
Opties
Hoi Patrick,
Bij azerty.nl. Een webshop.
Die verwezen me naar samsung.
En ik heb voorheen problemen gehad met samsung apparaten en altijd goed geholpen via telefoon.
Dus ben daar mee ingestemd om zelf samsung te benaderen.

Samsung winkel doet geen service aan monitoren.
Ik heb met rotterdam en amsterdam gebeld.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Christian313 ,

Hiervoor moet je bij leverancier zijn. Daar heb je een koopovereenkomst mee.
Niet met Samsung. Dit valt onder de garantie en die loopt ook bij de leverancier..

signatureee
Groet, Dick

Christian313
Journeyman
Opties
Dat ben ik deels met je eens. Het probleem is dst er wereldwijd veel problemen zijn met deze monitors die in 2020 geproduceerd zijn. En ik wil dus zeker weten dat ik als vervangend toestel een 2021 model krijg om van het gezeur af te zijn. De monitor had al meer problemen voordien. En bij samsung kan ik dit beter voor elkaar krijgen dan via een webshop lijkt me.

Tevens is samsung de producent en die geeft de garantie toch op hun produkten.

Dit was ook het geval toen mijn nieuwe vaatwasser defect was van samsung. Dus wasrom zou dat nu niet opgaan.

Ik eis van samsung dat ze een monteur sturen met een nieuwe monitor en de oude dan meeneemt.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Christian313 ,

Waarschijnlijk ben je dan niet goed op de hoogte. De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Als dit een wereldwijd probleem is, dan had de leverancier hiervan op de hoogte moeten zijn en deze monitor niet moeten verkopen.
Eisen is nogal fors. Een monteur repareert en ruilt niet om. Laten omruilen moet je bij de leverancier regelen.
Dit kan waarschijnlijk niet meer, omdat de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt voorbij is.
Jammer, want je hebt aangegeven dat je al eerder problemen met deze monitor hebt gehad.
Niet eerder van een 'vastwasser' gehoord trouwens..

signatureee
Groet, Dick

Christian313
Journeyman
Opties
Hoi Dick,
Of de leverancier op de hoogte kon zijn van de problemen weet ik niet.
Samsung is dit zeker wel, en had dus ook de 2020 modellen kunnen terugroepen voor de bekende issues .

Ik had eigenlijk gehoopt dat hier een medewerker van samsung me verder kan helpen.
Werkt u voor samsung?

Dan ben ik miss niet goed op de hoogte inderdaad. Maar samsung geeft toch een garantie kaart mee met hun produkten.

14 dagen omruil termijn heeft hier niets mee te maken.
Het gaat om een defect.

Ik vind het ook vreemd waarom ik niet via de samsung telefoon dienst geholpen kan worden en enkel via Social media blijkbaar.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Christian313 , Christian,

Er is wel degelijk iets gedaan door Samsung:
https://phonemantra.com/samsung-stops-selling-giant-odyssey-g9-gaming-monitor-due-to-manufacturing-d...
De 14 dagen bedenktijd was om aan te geven dat je daar misschien gebruik van had kunnen maken.
Het feit is wel dat de verkoper verantwoordelijk blijft voor het product.
Hij heeft dit namelijk aan jou verkocht. Jullie moeten samen tot een oplossing zien te komen.
Of repareren of omruilen. Ik ben niet in dienst bij Samsung, maar al vanaf 2018 forumlid.
In principe zou je gewoon telefonisch geholpen kunnen worden:

lokaal tarief
088-9090100

Openingstijden:
24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week

signatureee
Groet, Dick

Christian313
Journeyman
Opties
Hey,. Ik heb al 30 keer met dat nummer gebeld. Maar die blijven vol houden dat ze me niet helpen. Omdat het een monitor betreft.
Blijkbaar kun je enkel support krijgen hierop via whstsapp of messenger. Op mdat de IT. Afdeling niet via telefoon werkt.

Ik ga ook zeker contact zoeken met de verkoper.

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Christian313,

Heb je inmiddels contact gehad met de verkoper? Mocht je er met hen niet uitkomen, laat het dan vooral even weten.

Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676