Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

camera share: Galaxybook3pro / S25 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2025 10:58 AM)
482 Weergaven
Rickvk
Apprentice
Opties

Hoi, 

Kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik kan de optie: Camera Delen/ Camera Share niet werkend krijgen op mijn galaxybook3 pro in combinatie met mijn s25 ultra.Camera delen 1.jpgcamera delen 2.jpg

- ik zit op hetzelfde Wifi netwerk
- bluetooth staat aan op beide producten
- Camera delen staat ingeschakeld op beide producten.

Wanneer ik de camera app op de galaxybook3 pro open en de camera op de s25 ultra open gebeurd er helemaal niks. Ik krijg een zwart scherm wat af en toe knippert. Als ik dan van foto modes naar video modus wil gaan krijg ik de volgende melding:
Foutcode: 0xA00F4240<Unknown> (0x80004003)

Kan iemand mij helpen hierbij?

5 Antwoorden
Gavrilo
Pioneer
Opties
Goedenavond,

Camera delen wordt niet ondersteund op de Galaxy Book3 360.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Rickvk ,

Kijk eens of beide apparaten up to date zijn. Misschien heeft of de telefoon of de laptop een software update klaar staan. Het zou wel gewoon moeten werken namelijk. 

Al gekeken of iets de boel blokkeert? Firewall / vpn ?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rickvk
Apprentice
Opties

Hi Patrick, 

Dank voor je bericht. Beide apparaten zijn nu up to date. Ik kom al 1 stapje verder, maar nog steeds niet daar waar ik moet zijn.

CS1.jpgCS2.jpgIk krijg nu de melding dat er verbinding gemaakt aan het worden is. Alleen geeft hij aan dat dit gemaakt wordt met de S22 (mijn vorige telefoon die niet meer verbonden is). In het andere scherm zie ik wel dat mijn S25 verbinding heeft met camera share.

Voor zo ver ik kan zien wordt het ook niet geblokkeerd door een firewall of vpn.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan moet je de connectie met de S22 eruithalen. Kun je camera share resetten of opnieuw installeren?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rickvk
Apprentice
Opties
@Patrick, Zowel camera als camera share opnieuw geïnstalleerd. Verbinding met de s22 helemaal er uit gehaald. Nu blijft deze wel nog zichtbaar in de camera opties, naast de camera share functie. Ik kan niet vinden hoe ik deze kan verwijderen uit de camera's, maar dit is niet erg denk ik. Helaas werkt de functie camera share zelf nog steeds niet rNkrs05fhY.jpgtxUkok73Tn.jpg
0 Likes