Bespaar op een nieuwe Galaxy! Samsung Studentenkorting biedt studenten exclusieve prijzen op de laatste Samsung producten voor op school en voor thuis. Ontdek het aanbod van de laatste Samsung telefoons, tablets, TV’s, koelkasten, wasmachines en veel meer. Log meteen in met je studenten e-mailadres en check je korting.

Meer weten? Kijk hieronder voor onze meest gestelde vragen of stel je eigen vraag in dit topic.
Hoe kan ik inloggen op de Samsung Studentenkorting pagina?
- Voer jouw studenten e-mailadres in – krijg een bevestigingsmail in jouw inbox – klik op de link om naar de Samsung Studentenkorting pagina te gaan, je bent bij deze geverifieerd.
Wanneer ik mijn studenten e-mailadres invoer krijg ik een rode tekst met: ‘’ Vul een geldig email adres in’’. Wat moet ik doen?
- Geef jouw studenten e-mailadres door aan Samsung medewerker. Wij laten jou vervolgens weten wanneer jouw domein is toegevoegd en zodat jij verder kan gaan met shoppen.
Welke verkoop voorwaarden gelden er in de Samsung Studentenkorting webshop?
- In de Samsung Studentenkorting webshop gelden de reguliere Samsung verkoopvoorwaarden zoals de vertrouwde garantie, bezorging en service.
Hoeveel korting ontvangen studenten in de Samsung Studentenkorting webshop?
- Wij proberen studenten altijd de beste deals aan te bieden met prijzen onder marktniveau. Denk hierbij aan marktniveau -10%. Met nieuwe modellen is er minder korting dan gemiddeld.
Hoelang kan ik gebruik maken van de Samsung Studentenkorting webshop?
- Je kunt gebruik maken van de webshop met jouw studenten e-mailaccount tot deze niet meer geldig is. Daarnaast veranderen wij geregeld de lopende promoties en zit er geen eindtijd aan de webshop.
Kan ik toegang krijgen tot Samsung Studentenkorting als ik geen studenten e-mailadres heb?
- Nee, dat kan helaas niet. Op het moment kunnen wij enkel studenten toegang verschaffen die een studenten e-mailadres hebben.